Lena Adriana Guardiola

Nadat ik Sergio verteld had dat ik hem leuk vond was hij naar het veld gegaan en had zijn training hervat. Serieus ik snap niks van jongens. ‘Ach zusje, waarom kijk je zo zielig?’ vroeg Leoni met een grijns. ‘Niks.’mompelde ik en ik staarde naar Sergio. ‘Misschien moet je eens laten merken dat je hem leuk vindt.’ Zei Leoni en ze gaf me een schouder klopje. ‘Ik vertelde hem dat ik hem leuk vind en hij liep gewoon weg.’ Zuchtte ik. ‘Ik denk dat ik Dani het bed in ga lokken, hij is echt hot.’ Zei Leoni en ze bekeek haar nagels. ‘Ik dacht dat we het over mij en Sergio hadden?’ zei ik verbaasd. “hij wil je niet, je bent gewoon veel te saai. En buiten dat om hij kan veel mooiere meiden krijgen. Meiden zoals ik.’ Zei Leoni met een grijns. Ik stond op en gaf haar een tik in haar gezicht. “Trut.’ Siste ik en ik liep weg. De jongens op het veld begonnen te joelen terwijl er tranen in mijn ogen sprongen. Het was ook wel te verwachten dat Sergio me niet wou hebben, ik ben toch maar een grijze muis. Ik liep naar buiten en zakte tegen een auto aan. Serieus, fuck my life.

Sergio Ramos

‘Ik rijd niet mee terug, ik ga bij Gerard en Blue eten. Dat vind je hopelijk niet erg?’ vroeg Cesc toen we naar buiten liepen. ‘Natuurlijk niet, je moet gewoon doen wat je wilt en je hoeft je geen zorgen om mij te maken hoor.’ Glimlachte ik. ‘Gelukkig maar, nou zie je vanavond!’ zei Cesc en hij stapte bij Gerard in. Een avond alleen zijn komt me best goed van pas. Ik gooide mijn tas in de kofferbak en wou in de auto stappen. Ik hoorde een luid gesnik ergens vandaan komen. Ik liep om mijn auto heen en zag Lena zitten. Ik voelde me direct schuldig. Ik knielde naast haar en legde mijn hand op haar schouder. ‘Waarom huil je?’ vroeg ik zacht. Lena keek op met betraande ogen. ‘Laat me gewoon met rust!’ snikte ze en ze sloeg mijn hand weg. ‘Heeft het te maken met wat Leoni deed? Je zal haar vast niet voor de lol slaan.’ Zei k met een glimlach. Lena kreeg een zwakke glimlach op haar gezicht. ‘Kom je gaat gezellig bij mij eten vanavond.’ Zei ik en ik stak mijn hand uit. Lena keek me twijfelend aan mar pakte toen toch mijn hand vast.

Reageer (13)

  • Courage

    Sergio is lief <3
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • ZaynHeaven

    you go girl hihi, snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Jugador

    WOEHOE LENAA !!

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Leoni is echt een trol (finger)
    Hoppa verder jij!

    1 decennium geleden
  • RealThing

    Awh zo zielig. Ik zou zo'n zus vreselijk vinden!
    Snel verder!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen