Foto bij Shit!

Dankje dankje dankje jma301295 (H)(H)
Heb eindelijk weer inspiratie:D

Er is alweer een week voorbij sinds ik bij mijn neef ben gaan wonen. De hele week bestond uit skaten uitslapen, skaten en nog meer skaten. Ik dacht dat ik er nooit genoeg van zou krijgen. Maar vandaag ben ik wel kapot. Het is ook wel een beetje regenachtig. Dus skaten buiten zou niet gaan en de indoor skate baan is ook helemaal nat. Niet door de regen maar er is een leiding gesprongen. Best wel handig. Dat word dus tv kijken vandaag. Ik loop naar de bank en plof neer. Als ik de afstandsbediening heb gepakt zet ik de tv aan. De tv staat gelijk op het nieuws waar wel iets interessants is.
'We zijn hier vandaag bij een bezorgde familie die sinds kort hun jongste dochter kwijt is. Ze is maandag tussen twaalf en één 's nachts weg geglipt uit huis en is toen als gaan rennen. De ouders van het meisje weten misschien waar ze is' zegt de verslaggever. 'Onze dochter Jennifer kan heel misschien in Phoenix zitten. Haar neef is een goede skater. Ze zal daar vast wel zitten' zegt mijn vader nog al onrustig. 'Bent u niet heel erg boos dat ze dit doet?' 'Ik ben razend op haar. Ik weet niet wat ik fout heb gedaan maar ze is nogal losbandig en is meer het skaters type'
Oh kut ,oh god pap is razend op me als hij me vind ben ik dood en kom ik vast terecht in een hel! Dat wil ik niet! Oké dit word dus echt oppassen.

Skatend ga ik door de straat van mijn neef. Ik heb mijn roze cap op waar swag op staat, een roze baseball jack, witte skinny jeans en roze vans. Hopelijk herkent niemand me hierin. Ik ben echt zo bang dat mijn vader hier komt. Dat hij naar me zal schreeuwen en echt heel boos op me word. Ik vlucht dan nog wel weer. Waarheen weet ik nog niet. Maar sowieso zo ver weg mogelijk. Ik heb het echt helemaal gehad met mensen die zeggen wat wel en niet mag. Je behandelen als een klein kind en denken dat je niks kan. Zo is mijn vader. Hij is overbezorgd zoals hij zegt. Ik geloof er echt helemaal niks van. Nu ben ik 15 dat is oud genoeg om te weten wat ik wil en wat niet. Ik word uit mijn gedachte gehaald door een auto die langs scheurt door een plas. De autodeur vliegt open en me vader stapt uit. Oh shit dat zag ik niet aankomen. 'Jennifer kom onmiddellijk in de auto ik breng je naar huis' zegt hij boos. 'Nee nooit!' schreeuw en zet het op het skaten. 'Jennifer gedraag je als een volwassenen!' 'Nooit voor jou! Ik doe zelf wat ik wil!'

Reageer (1)

  • jma301295

    graag gedaan! ookal weet ik niet echt wat ik heb gedaan met mijn inspiratieloos ding.:)

    great!(Y)

    zeg maar als je nog een idee nodig hebt, ik heb nog tot woensdag pww dus ben ik nog wel even inspiratieloos

    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen