Foto bij OO5

Cause now we're just like strangers
Strangers
Now we're just like strangers
Strangers

Angelica Heaven

Na drie uur in de klas te hebben gezeten, half in slaap gevallen en druk fluisterend met Lindsay had Angelica eindelijk pauze. Lindsay had veel verteld over haar beste vriendin, Miley, en haar vriendje, Jason. Lindsay had haar uitgenodigd om in de pauze bij hun te komen zitten. Angelica had de uitnodiging graag aangenomen en liep nu naar een tafeltje achterin de kantine. Terwijl ze naar de tafel liep met Lindsay, waren er starende ogen op Angelica gericht. Vanaf alle kanten, jongens en meisjes, het maakte niet uit. Alsof Angelica een soort aantrekkingskracht had die de ogen vanzelf aantrokken. Waarschijnlijk had dit nog te maken met het feit dat ze een engel was geweest, maar dat wist ze niet zeker. Angelica liet haar oren genieten van alle gesprekken in de kantine terwijl er een steeds grotere glimlach op haar gezicht verscheen.
'Waar lach je om?' vroeg Lindsay, die Angelica's glimlach had opgemerkt.
'Ow, nergens om.' antwoordde Angelica. Ze waren aangekomen bij de tafel en Lindsay liet zich gelijk naast een meisje met lichtbruin haar en donkere ogen vallen. Een jongen met zwart haar en groene ogen boog voorover en gaf Lindsay een kus op haar mond.
'Miley, Jason. Dit is Angelica. Angelica, dit zijn Miley en Jason.' vertelde Lindsay, terwijl ze Miley en Jason aanwees.
'Hoi! Ik hou gewoon van de kleur van jouw haar!' zei Miley.
'Dankje, maar soms wou ik dat het niet zo opvallend was.' zei Angelica.
'Hay, hoe gaat 'ie?' vroeg Jason.
'Goed hoor, beter dan dat ik verwacht had voor een eerste schooldag.' vertelde Angelica opgelucht. Ze ging zitten op de stoel en haalde een flesje met blauw drinken uit haar tas. Ze draaide de dop er vanaf en nam een grote teug. Gelijk voelde ze zich beter, frisser en levendiger. Het drankje dat Angelica gedronken had was een drankje dat haar helpt om haar engelleven intact te houden.
'Wat is dát?' vroeg Jason, een vies gezicht trekkend en de aandacht leggen op het woord dat.
'Een speciaal drankje, voor mijn speciale dieet.' zei Angelica. Ze kon moeilijk de waarheid vertellen.
'Ow, dat had Cassy toch ook een keer?' vroeg Lindsay, Miley aanstoten.
'Ja, dat was zo'n speciale nieuwe manier van diëten.' zei Miley.
'Trouwens, Angelica. Wou je nog weten wie de Cullens waren?' vroeg Lindsay.
'Je hebt haar de Cullens nog niet laten zien?' zei Miley, vol ontzag.
'Nope, maar dat wil ze wel.' viel Angelica in in het gesprek.
'Oké. Ze zitten achter je aan de meest linkerkant van de kantine. Ze zijn met zijn vijven en hebben allemaal een dienblad met eten voor zich. Onaangetast.' vertelde Lindsay, terwijl ze een beetje wees naar iets achter Angelica. Angelica draaide zich snel om.
Ze keek recht in twee doordringende gouden ogen die haar aanstaarde.

Reageer (4)

  • Lucid

    Die gouden oogjes zullen misschien van Eddy zijn!
    Spannend!
    Snel verder sgat! <3
    -xx-

    1 decennium geleden
  • Toekietrein

    Omkaad :2! Van wie zyn die ogen
    #Nieuwe Aboo Hier :3 !

    xxverdur<3

    1 decennium geleden
  • HelenaLove

    From who are the eyes??
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!
    je hebt er een abo bij!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen