Foto bij Diary 21-1-2010

21 januari 2010 23.56
Dear Diary,

Vandaag was het eindelijk zover, mijn date met Demian. Andrei vond het jammer dat ik onze afspraak af had gezegd, maar nu deed hij in ieder geval iets samen met Dimitri. Demian vroeg of ik om een uur of 4 langs kon komen. Dus ik ging op de fiets naar zijn huis toe. Hij woont echt in een heel mooi, groot huis. Toen ik daar aankwam ging de deur al direct open. Omdat zijn ouders nog thuis waren, nam hij me eerst mee naar zijn kamer. We kletsten wat en opeens gaf hij mij een kus op mijn wang. Ik keek hem knipperend aan en toen zoende hij me. Echt waar! Ik werd helemaal overrompeld, waardoor ik niet meer normaal kon reageren. Toen hij vroeg wat er was, heb ik eerlijk toegegeven dat ik nog nooit eerder had gezoend. Hij vond het schattig en gaf me toen nog een kus. Hij is echt zo lief! Om 6 uur gingen zijn ouders weg en hij bestelde voor ons pizza. Daarna hebben we een film gekeken. Ik zat de hele tijd dicht tegen hem aan gekropen en hij had zijn arm om mijn schouders heen geslagen. Af en toe zoenden we nog een beetje. Na de film zijn we een wandeling in het park gaan maken. Het was echt precies zoals ik me een eerste date had voorgesteld. Helaas moest ik om 11 uur naar huis. Gelukkig heb ik nu zijn MSN en hebben we afgesproken om volgende week zaterdag te gaan zwemmen. Ik heb er zo'n zin in.

XXX Sophie

Reageer (5)

  • Frodo

    ZIET ZE DAN NIET DAT DEMIAN SLECHT IS !? (:

    1 decennium geleden
  • Willibrord

    - oké, let me quess.

    ze gaat dood aan anorexia of zo? Want ze eet haast niks!

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    heel snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • woufab900

    kom op verder!! IK BEN NIEUWSGIERIG!! SCHRIJVEN!!

    1 decennium geleden
  • Femkexx

    Ik ben benieuwd waar ze aan dood is gegaan!! SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen