XIII
Yusuf stond nog voor het raam uit te kijken of de droombeveiliging van Cobb er aan kwam, in de verte zag hij iemand lopen, hij kon niet duidelijk zien wie het was, maar het moest een projectie zijn van Cobb en het moest hier leeg blijven want dit was ‘Limbo’ dus het kon nooit helemaal goed zijn. Yusuf bereidde zich voor om Limbo weer leeg te maken, maar toen de gedaante dichterbij kwam zag hij dat het een vrouw was, met kort haar, het was Mal. ‘Maar die was toch bij Arthur en Ariadne?’ dacht hij.
Yusuf moest snel handelen voordat ze alles weer in de war zou schoppen.
Onder tussen was Eames nog in gesprek met Dom. ‘Als ik dit goed doe hebben we nooit meer problemen met Mal en zullen de volgende opdrachten stukken makkelijker gaan’ dacht Eames die wel graag met Cobb wilde blijven samenwerken.
Yusuf wist wat hij moest doen, iedereen die in beeld kwam tegenhouden, maarja, het was wel Mal. ‘Als Eames een beetje opschiet hoef ik niets te doen’ dacht hij.
Mal kwam dichterbij en Eames was nog met Cobb aan het praten, om hem over te halen Mal te vergeten, Eames was bijna klaar en ineens voelden Yusuf en Eames de grond onder zich bewegen…
Reageer (1)
tssss, Mal is een bitch hahaha
1 decennium geledenen oomg ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren :o
Snel verder!