Foto bij Diary 19-1-2010

19 januari 2010 18.32
Lief Dagboek,

Sinds vrijdagavond heb ik mijn mobiel de hele tijd bij me gehouden. En vandaag was het eindelijk zover. Ik kreeg een sms'je van Demian. Hij vroeg hoe het met me ging en verontschuldigde zich over het feit dat het zolang duurde voordat hij sms'te. Ik heb hem meteen terug ge-sms't. Gelukkig zit ik tijdens geschiedenis achteraan, want onze leraar is behoorlijk oplettend. Daarna kreeg ik een sms'je waarin hij vroeg of ik vrijdagavond wat te doen heb. Eigenlijk zou ik vrijdag met Andrei een film marathon houden, maar hij begrijpt het vast wel als ik afzeg. Daarnaast mag Dimitri ook weleens wat meer tijd met hem doorbrengen. Ohja...over een maand is Michelle jarig. Laat ik maar alvast bedenken hoe ik haar wil verassen. Met mijn 14e verjaardag heeft ze voor mij een enorme taart van papier-maché gemaakt en had zichzelf erin verstopt. Ik schrok me dood toen ze eruit sprong. Die actie zal ik nooit kunnen overtreffen, maar ik moet wel iets bijzonders voor haar doen. Mijn moeder roept dat ik moet komen eten. Ik heb eigenlijk helemaal geen honger. Naja...

Liefs, Sophie

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen