#01
Vertellers Point Of Vieuw
Genageld stond Dean Winchester aan de grond, sinds hij zijn broer verloren had aan de duivel, was hij veranderd. Zijn broer had zijn ziel verkocht voor hem, om hem te redden. En nu, na meerdere weken van wanhopig zoeken, stond hier zijn oplossing. Een demoon die hem kon helpen. ''Wat wil je dat ik doe'' zijn stem klonk door de ruimte, krachtig maar toch gebroken, de demoon die zijn zinnen op twee levende wezens had gezet glimlachde. Hij wist dat hij raak had ''Jij krijgt je broer terug, je alles, als jij mij twee meisjes bezorgt'' terwijl hij dit uitbracht hield hij het gezicht van Dean sterk in de gaten, opzoek naar plotselingen veranderingen. ''Lever mij deze twee meisjes uit, en ik zal je je broer terug geven'', de woorden van de Demoon hadden geen inpact op Dean. De enige regel die door zijn gedachten trok was 'Ik zal je je broer terug geven', bij die woorden was hij verkocht. ''Ik doe het'' antwoordde hij, vastberaden. Hij had geen enkel nut in welke situatie hij zichzelf liet belanden, hij was breekbaar en de duivel had hierop ingespeelt. Niemand zou dit kunnen hebben weerstaan, als jou werd verteld dat je iemand terug kon brengen van de dood, iemand waar jij jou leven voor zou geven, dan zou je instemmen.
De demoon kreeg een kwaadaardige grijns op zijn gezicht ''breng mij Lauren en Amber'' waren de woorden waarmee hij verdween.....
Reageer (2)
Woooow, nice geschreven!
1 decennium geledenIk ga snel verder lezen! ;p
Ik hou er nu al van! Ik ga snel de rest lezen (:
1 decennium geleden