Justin Drew Bieber
"het Justin" er kwam geen geluid van de andere kant. "Justin, met Antoine, Angel is haar spullen aan het pakken, kan je vanavond komen?" "ik kom, ik regel een auto en ik kom" "oke, wacht voor ons huis tot Angel of ik naar buiten kom" ik knikte, maar toen hij opgehangen had wist ik pas dat hij dat niet had kunnen zien. "Kenny, je moet me helpen, je moet me met de auto naar Angel's huis brengen" "kom dan" Kenny liep de bus uit naar een auto die verderop stond, ik volgde hem en stapte in. "dat huis waar we dat meisje toen hadden afgezet?" ik knikte.
"Justin, we zijn er" Kenny maakte me wakker, was ik in slaap gevallen? "je moet voor hun huis stoppen" Kenny deed wat ik zei en stopte de auto voor hun huis. "en nu?" "nu wachten tot een van de twee komt" ik keek op de klok, het was kwart voor 12. Na een paar minuten ging de deur open en kwam Antoine naar buiten. Hij gebaarde dat ik uit de auto moest komen, dus dat deed ik. "toen Angel vandaag terug kwam, hoorde ze onze vader praten tegen onze moeder, ze hadden het erover dat ze weg moest, of dat ze niet wisten wat er anders met haar ging gebeuren, dus ze vonden het beter als ze weg ging, want ze wist al veel, dus dat moest wel over Angel gaan" ik knikte en keek naar de deur, Angel kwam aangelopen met twee koffers. "kom maar" ik pakte haar koffers over en zette ze in de kofferbak van de auto. "pas goed op haar" zei Antoine nog tegen me. ik knikte "dat zal ik zeker doen" Angel stapte achterin in en ik ging weer naast Kenny zitten. Kenny startte de auto en reed weg, we hadden er een nieuw iemand bij en niet zo maar iemand, nee, een mooi en slim meisje.

Reageer (1)

  • Europa

    Verderrr<3333333333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen