4.
You don't have to read if, if you don't want to ofcourse!
X.
“Je zusje, hè?” begint Liam vragend en ik kijk hem aan.
“Ja?” vraag ik en Liam krabt, in mijn ogen, een beetje ongemakkelijk op zijn achterhoofd.
“Zou je haar niet kunnen bellen of zoiets? Ik bedoel maar, omdat ze nu niet hier kan zijn kunnen we haar toch wel de kans geven om mij te zien?” vraagt Liam en hij kijkt naar zijn handen. Glimlachend kijk ik hem aan, zoals hij nu zo zit en kijkt lijkt hij net een klein, onschuldig jongetje wat ergens voor gestraft word van wat hij helemaal niet heeft gedaan.
“Natuurlijk kan dat!” zeg ik vrolijk terwijl ik mijn gsm uit mijn broekzak pak en het nummer van River-Ellie opzoek. Liam kijk mij met een lieve glimlach aan en ik zet het op luidspreker.
“Met River-Ellie McBlue,” hoor ik mijn zusje zachtjes met een schorre stem zeggen en ik glimlach.
“Hey Riv. Guess what?” vraag ik haar en ze begint te giechelen.
“Scar! Je hebt zijn handtekening?” vraagt River-Ellie hoopvol en Liam en ik schudden lachend onze hoofden.
“Nee, ik heb iets veel beters,” antwoord ik en ik knik naar Liam.
“Hallo River-Ellie, met Liam Payne,” zegt Liam met een kleine glimlach en River-Ellie begint keihard te gillen. Met grote ogen kijken Liam en ik elkaar aan en beginnen te lachen.
“L–LIAM PAYNE ALS IS ONE DIRECTION LIAM PAYNE?!” roept River-Ellie gillend en Liam begint te lachen.
“Dat ben ik,” zegt Liam en ik hoor River-Ellie nog harder gillen en ‘Oh mijn hemel’ zeggen.
“Voel je je al weer wat beter?” vraag ik haar en River-Ellie begint te hoesten.
“Dat klinkt niet zo goed,” zegt Liam zachtjes en ik schud mijn hoofd.
“Hey, Riv?” vraag ik als River-Ellie is uitgehoest.
“River?” vraag ik nog eens een keer als River-Ellie geen antwoord geeft.
“Ja, Scar?” vraagt River-Ellie en ik zucht zachtjes.
“Ga anders weer slapen,” zeg ik en River-Ellie maakt een protesterend geluid.
“Maar ik wil niet slapen,” zegt River-Ellie en ik schud mijn hoofd.
“Je hebt grote kans dat als je nu gaat slapen sneller beter word,” zegt Liam en ik kijk hem vragend aan.
“Echt waar?” vraagt River-Ellie en Liam knikt.
“Ja, maar ik zeg niet dat je meteen morgen alweer beter bent,” antwoord Liam.
“Oké dan,” zucht River-Ellie en ik hoor haar zachtjes gapen. Ik kijk Liam lachend aan en hij kijk glimlachend terug, blijkbaar had hij het ook gehoord.
“Slaap lekker,” zeg ik en River-Ellie grinnikt zachtjes.
“Ik hou van je,” zegt River-Ellie met een luide gaap en ik glimlach.
“Ik hou ook van jou,” zeg ik en we hangen op.
Er zijn nog geen reacties.