001. Free Day
Op een dag werd Amy wakker gebeld door haar vriendin Nienke. Nienke vroeg of ze die dag iets te doen had. Amy zie: "Nee, vandaag heb ik niets te doen hoor, Amber gaat vanmiddag na haar 2 toetsen toch wel weer naar Sten toe! Dus, ja........!" Nienke antwoordde: "Ok, zullen we dan vanmiddag naar de stad gaan, lekker shoppen ofzo? Zomeroutfitje scoren!" Amy vond dat wel een goed en leuk idee! Ze had alleen niet echt geld, maar ze dacht dat ze geld wel aan haar moeder kon vragen. Dus dat was ook niet echt een probleem. Nadat ze een tijd hadden afgesproken, zeiden ze doei tegen elkaar en hing Nienke op.
Amy was nog zo moe, dat ze daarna gelijk weer in slaap gevallen was. Amber was al weg, haar vader zat al op z'n werk en dr kleine broertje Levi van 5jaar zat ook al op school! Ze was alleen thuis met haar moeder! Na ongeveer een uur, werd Ay weer wakker en liep naar beneden om te ontbijten! Haar moeder had al ontbijt met Levi voordat hij naar school moest. Dus, moest ze alleen ontbijten. Amy pakte een kom, de muesli en een pak melk, en maakte haar ontbijt.
Daarna, vroeg ze aan haar moeder of het goed was als ze met Nienke naar de stad ging, dat vond haar moeder goed! Ze kreeg 60 euro mee voor een zomeroutfit, en om iets te eten met Nienke! Nou, met die 60 euro moest dat wel gaan lukken, dacht Amy!
Ze was net op tijd klaar voor dat Nienke kwam! Net toen ze beneden kwam ging de bel. Het was Nienke! Ze moesten op de fiets, gelukkig was het lekker weer een scheen de zon niet al te hard!
In de stad aangekomen.........
Er zijn nog geen reacties.