Foto bij How It All Started- 6

Rosemary McWhite


Toen ik uiteindelijk toch mijn benen over de bedrand had geslingerd en de slaap uit mijn ogen had gewreven, kwam ik bij de volgende crisis. Wat moest ik aan? Ik wilde best de kleding van gister nog eens aan, maar ik wilde mijn medeleerlingen niet nog meer gelegenheid geven om gemene opmerkingen te maken. Op dat moment klopte er iemand op de deur. 'Mary?' hoorde ik de vriendelijke stem van Edward. 'Ja?' 'Ik heb hier wat kleding van Bella voor je, aangezien Alice een beetje... moeilijkd doet.' Goh, het leek wel of hij gedachten kon le-, oh laat maar zitten. Ik hoorde hem grinniken. Ik lachte ook zachtjes om mijn domme opmerking en liep naar de deur om hem van het slot te halen. Edward glimlachte even toen hij me zag en drukte wat kleding in mijn handen. 'Jasper is al begonnen met je ontbijt,' vertelde hij nog even glimlachend en daarna verdween hij weer. Ik deed de deur met mijn voet dicht omdat ik mijn handen volhad aan de kleding. Toen ik eindelijk weer bij het bed was aangekomen gooide ik de stapel erop. Als eerte zocht ik het lingerie ertussenuit. Het mijne gooide ik in de wasmand in de aangrenzende badkamer. Ik legde het ondergoed op een plankje neer en douchte in een recordtijd. Toen ik klaar was en het lingerie aanhad, zocht ik de broek ertussenuit. Het was een skinny jeans. Ik wurmde me erin en zag dat hij me best leuk stond. Daarna pakte ik het witte hempje en daar overheen deed ik de blauwe houdhakkersblouse. Het geheel leek niet op iets wat k normaal gesproken droeg maar toch vond ik het wel wat hebben. Ik gooide mijn eigen kleding bij de was en trok snel mijn eigen schoenen aan. Daarna liep ik naar beneden. Onderweg naar de keuken kwam ik Emmett tegen. 'Heey Mary, hoe gaat ie?' 'Op school?' Hij knikte. 'Klote,' zei ik zuchtend. Emmett grijnsde even om mijn woordkeuze en liep daarna naar de trap.
Na de toast met jam en pannekoeken op te hebben, -iets waar ik Jasper enorm dankbaar voor was-, wist ik dat het weer tijd was voor school. Ik sleepte mezelf naar de garage en deed daar mijn jas aan en ik hing het hengsel van mijn tas om mijn schouder. Net toen ik op de fiets wilde stappen, kwamen Emmett, Rosalie, Jasper, Alice en Edward aanlopen. 'Ik breng je wel even naar school,' bood Jasper aan en ik zag Ace haar blik vertrekken. 'Je mag niet over de grens Jasper,' wees ik hem terecht terwijl ik mijn hoofd schudde. Daar had hij niet aan gedacht. 'Bella brengt je wel,' stelde Edward voor. Ook nu schudde ik mijn hoofd. 'Dat is hartstikke om, en ik ben eraan gewend om te fietsen.' Ik stapte demonstratief alvast op mijn fiets. 'Laat haar lekker als ze natgeregend wil worden,' snauwde Alice. Ik draaide mijn hoofd gelijk weer naar de grond en beet op mijn lip. 'Ik zie jullie later wel,' zei ik alsof ik het niet gehoord had. 'Joepie,' zei Alice iets harder dit keer zodat ik het zeker zou horen. De andere keken haar moeilijk aan en nu had ik mooi de kans weg te fietsen voor ik samen met Alice in één auto zou belanden.

Reageer (5)

  • MissPizza

    miss doet Alice so omdat se denkt dt zij Jasper leuk vind en dan hem inpikt van haar ofsow ?

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    Love it

    1 decennium geleden
  • DeaLunae

    Aah, nog even en ik ga d'r echt wurgen! Alice dan, niet Rosemary.
    In mijn verhalen is ze ook altijd nogal irritant, maar dat komt omdat ze voor mij beest irri overkomt, maar nu ik dit verhaal lees begin ik een beetje een hekel aan d'r te krijgen ;p
    Wil je nu snel weer verder gaan, want dan vind ik je heel lief :3 (flower)
    xx <3 (H)
    P.s. kudokudokudokudokudokudo ;D (Y)

    1 decennium geleden
  • Adia

    KUT ALICE.

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    Kut Alice, serieus waarom doet ze zo.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen