Foto bij 26

Wat? Krijg ik lange reacties bij hoofdstuk 50?? *Begint alle hoofdstukken in drie stukken te hakken zodat ze de 50 haalt* Daar hou ik jullie aan!!

Die foto...... En voor het geval die foto het straks weer niet doet: www.tokiohotelamerica.com en klik op Kaulitz Twins Niveau Event voor meer foto's :P enjoy dit hoofdstuk!! reacties!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • EwigLiebe

    okey nu ga ik m'n mening over de foto zeggen.

    Nu lijken ze zo ....oud...
    eerst vond ik ze zo fcking lief en schattig (wacht dat is hetzelfde)
    Maar ik vond het vorige toch leuker...
    please change..

    maar super hoofdstuk weer =D

    x.

    1 decennium geleden
  • XhumAnLIENx

    Go Tommiiee, Go tommiie
    Je bent de beste!!!
    OOeeehhhh!!!Yeah!!!
    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)
    Die foto is zo lekker!!!! Aahhhh LiebeLiebeLiebe!!(H)

    1 decennium geleden
  • XxXRaindrop

    Goedzo Tom! : D
    &onee, ik vind Bill met een baard maar niks xd

    Leuk stukje, snel verder??

    -xoxo

    1 decennium geleden
  • Necessity

    yeeeeeuuuuuh go tom!!!!!!!
    ennn ik vind je vorige hoofdstuk geweldig (H) deze ook hoor maar ik had daar nog geen reactie geplaatst xD en ik denk dat dat 1 van de beste hoofdstukken van je hele verhaal is (H)
    ennn die leraar is echt heeeeeeeeeeeeel erg dom xD
    ennnn die foto is sexy al vind ik dat ze vroeger toch sexier waren (maar dat is mijn mening hoor, en zelfs als ze maar half zo sexy zouden zijn als dat ze nu zijn zou ik ze nog te sexy en hot voor deze wereld vinden (H)
    ga snel verder (Y)
    xx missFaith
    oh.. ennnn je krijgt bij hoofdstuk 50 een lange reactie xD (ennn als je alles in 3 delen hakt, krijgen we dan 3 keer zoveel delen????? :P)

    1 decennium geleden
  • Aldea

    GO TOM, GO TOM, GO TOM.
    dit wou ik al tijden lezen,
    en over de foto: als Bill zo de straat op gaat, zullen minder mensen hem herkennen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen