Foto bij SORRY SORRY SORRY!!!

het spijt me zooo erg dat ik zoooo lang niks heb geschreven.
ik snap dat er een paar abbo's weg zijn gegaan,
maar ik vind het wel heel jammer.
ik zat heel lang in een dip.
ik had nergens zin in.
voelde me alleen geen vriendinnen enzo. dus ik lag vaak te huilen op kamer. maar ik ben er weer. het is allemaal weer helemaal goed:)
ik ga weer vol op schrijven. ik heb alleen 1 probleem. ik ga volgende week donderdag op vakantie 3 weken dus die 3 weken komt er NIKS gepost!!!
spijt me heel erg maar het is echt een vakantie, ik wil gewoon ff los zijn van alles wat hier is en dat betekent ook los van Q.
SPIJT ME ECHT!!!(H)(H)
maar verder ga ik vol op schrijven, vanaf vandaag iedere dag 2 hoofdstukjes!!!
en na mijn vakantie in FRANKRIJK ook weer iedere dag 2 hoofdstukjes. wel word er binnen kort een einde aangemaakt. ik wil het niet te uitgemolken hebben snap ie. en ik heb niet zo super veel ideen meer....
het word hoppelijk wel gewoon nog goed:):)(H)(H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • twimanga

    NIET LIEF DAT JE OP VAKANTIE GAAT.Nu kan ik niet meer lezen(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)en moet ik wachten tot je terug bent.
    Snel verder!Ik kan niet wachten op een nieuw stuk(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen