Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 22

dankje voor de reacties :D
en de examens zijn voorbij xD

Je keek je moeder verbaast aan en legde je hand op je wang. Je werd razend. Je draaide je kwaad om en liep de deur uit. Je bleef rennen en kwam uiteindelijk uit op het parkje. Je liep naar het bankje toe en liet je er al huilend opvallen. Hoe durfde ze. Ze had je zo juist geslagen! Je voelde je gsm afgaan en keek wie je belde:MAM stond er in grote letters op. Je drukte haar weg en zuchtte even. Misschien kon je wel bij Sam blijven logeren,maar nu… Nu wilde je nog even alleen zijn. Zo verstreken er een aantal uren en elke keer als je moeder je belde, drukte je haar steeds weer weg.


Tom pov:
het was al laat, maar toch besloot je om even te gaan wandelen. Bill: Tom zou je dat wel gaan doen? Jij:waarom niet? Bill: het is al laat. Jij:ik ga gewoon even wandelen, daarbij ik heb nog altijd mijn gsm bij. Bill zuchtte even maar knikte toen. Je pakte nog snel even de huissleutels en stak die in je broekzak. Je stapte door en niet veel later kwam je uit op het parkje. Je ging in het parkje en niet veel later zag je een meisje zitten op de banken. Nou niet zo maar een bankje maar het bankje. Je stapte stil naar het bankje toe en toen je er vlakbij stond zag je dat het Demi was. Ze had haar knieën opgetrokken met haar handen er rond. Jij: Demi? Ze keek verbaasd op. Je kon merken dat ze gehuild had. Je ging naast haar zitten en sloeg je armen over haar heen. Ze probeerde los te komen maar je had haar te stevig vast. Ze liet het maar zo. Jij: Demi wat is er gebeurd? Je zag haar schudden met haar hoofd. Waarom was het ook zo donker in het parkje? Je wou haar mooie gezichtje kunnen zien, helaas ging dat niet. Je zag Demi haar gsm pakken, je kon het niet laten en keek mee. Je zag dat ze gebeld werd,het was haar moeder. Ze drukte het gesprek weg en je zag dat ze al 23 gemiste oproepen had. Je keek haar verbaast aan.

Reageer (3)

  • TokioGirls

    Veerderrr pliezzz

    Xxxx

    1 decennium geleden
  • MAK3Y0URM0V3

    Ach... SO SWEET!! (H)
    Ik hoop dat je je examens goed hebt gemaakt!!! (Y)
    xx

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen