Liveshow 3 deel 1
Hallo allemaal welkom bij de 3e live show wij zijn Marc en Martine en wij presenteren vandaag de 3e live show. 3 vrouwen zijn genomineerd, Kayleigh,Demi en Samira een van hen gaat het huis der geheimen verlaten vanavond. Ja een ook zien we de wekelijkse quiz, en krijgt 1 van de genomineerden kans om een familielid te spreken. Weetje wat Marc ik ga dat gelijk in het huis der geheimen bekend maken.
Hallo bewoners. Hey Martine, Demi,Kayleigh en Samira jullie zijn genomineerd. Straks kan 1 van jullie het huis verlaten. Maar voordat dat gebeurt krijgt 1 van jullie nog een verrasing. Namelijk 1 genomineerd mag 30 seconden met een familielid spreken. Iedereen riep ooh. Kayleigh stikte in haar drankje. Martine vroeg Kayleigh gaat het. Ja ik ben gewoon verbaasd. Jullie moeten een opdracht doen. Namelijk straks komen er 10 mannen en vrouwen binnenlopen 5 van hen hebben meegedaan aan het Eurovisie Songfestival die moeten jullie onderscheiden. Ik wens jullie veel succes straks ik kom zo terug.
Marc nam het over ik zit hier bij de tante van Kayleigh Edwana. Edwana Kayleigh is niet genomineerd door de mannen maar door de stem omdat zij niet heeft gewonnen bij het songfestival. Wat vindt u daarvan Ja wat kan ik zeggen ik vind dat eigenlijk niet eerlijk omdat Kayleigh de vorige keer ook al was genomineerd en nu grote kans heeft om eruit gestemd te worden. En nu voor de camera waarom moet Kayleigh in het huis blijven. Omdat Kayleigh iedereen wegspeelt en omdat ze nog niet heeft kunnen laten zien wie ze echt is. Dankjewel Edwana voor dit interview over naar Martine die bij het broertje van Demi zit.
Ik zit hiet bij Berwyn het broertje van Demi. Hoe vind je het dat Demi genomineerd is. Niet leuk ik wil dat zij in het huis blijft thuis mis ik haar heel erg maar ik weet dat ze dit doet omdat ze het wilt en dat telt. Berwyn kijk in de camera en zeg waarom Demi moet blijven. Demi moet blijven omdat zij de enigste is die het in huis gezellig makt en het zonde is als ze weg moet. Dankjewel Berwyn en nu weer terug naar Marc die bij Boris zit het vriendje van Samira.
Hey Boris. Je gaat Samira de komende 3 maanden erg missen ze is erg bevriend met Ahmed is dat leuk om naar te kijken. Nee eigenlijk niet maar ik vertrouw Samira en ik weet dat ze mij nooit zal bedriegen en trouwen Ahmed gaat toch ook veel om met Angel. Dat is waar en waarom moet Samira blijven volgens jou. Omdat Samira gewoon gewoon is en dat maakt haar goed in dit spel. Dankjewel Boris.
Oke wie vindt dat een gesprek met een familielid verdient. Zet het in een reactien en we zien het bij deel 2 van de 3e liveshow tot straks.
Reageer (1)
Samira Boris, aaahh
1 decennium geleden