Proloog.
(Let me know what you think!)
Het enige wat nog in het lege huis stond was mijn oude piano. Ik had er al meer dan 2 jaar niet meer op gespeeld omdat ik een nieuwe gekregen had en omdat ik te druk was met gitaar en zanglessen. Mijn moeder ging de laatste doos in de verhuiswagen zetten. Toen mijn moeder de deur uit was keek ik een keer om me heen en ging ik snel op de kruk achter de piano zitten. Ik speelde een tijdje gewoon wat in me op kwam. Ik had niet door dat mijn moeder weer achter me was komen staan tot ik haar hand op mijn schouder voelde. Ik keek mijn moeder aan en ze vroeg “Laura, zullen we hem toch mee nemen?” Ik knikte en was blij dat ik hem mocht houden. Deze piano had ik gekregen van mijn vader toen ik 3 werd en heb er vanaf toen altijd op gespeeld, tot 2 jaar geleden. Toen ik 14 werd kreeg ik een keyboard cadeau van mijn moeder. De piano heb ik die tijd gehouden omdat dat samen met een paar foto’s het enige was dat ik nog had van mijn vader. Mijn moeder liet de piano en de kruk in de wagen zetten en de wagen reed weg, naar ons nieuwe huis. Ik liep voor de laatste keer naar de overburen, die mijn pony hadden overgekocht, om voor de laatste keer afscheid te nemen van mijn pony.
Er zijn nog geen reacties.