How It All Started- 4
Rosemary McWhite
Waar-waar was ik? Ik zat op een garsveld met een meer voor me. Wacht eens, dit was de plek waar we vroeger altijd speelde. De jongens, die nu blijkbaar shape-shifters waren, en ik. Ik ging rustig aan de zijkant van het meer zitten en liet mijn voeten in het sprankelende water zakken. De vogels vlogen om me heen en floten vrolijke wijsjes, de rust heerste op deze plek. Opeens hoorde ik voetstappen achter me. Ik draaide me om. 'Seth?' vroeg ik verbaasd en met een licht angstige ondertoon. Hij zag er heel anders uit, net of we 4 jaar terug in de tijd waren. 'Rosemary?' vroeg Seth en hij begon te glimlachen. 'Rosemary Jones?' Huh, Jones? Ik draaide me even snel om en keek naar mijn spiegelbeeld in het water. Niet alleen hij, maar ook ik zag eruit zoals 4 jaar geleden. De tijd voordat ik me zo onopvallend mogelijk probeerde te kleden om maar niet opgemerkt te worden tussen alle bleke mensen op Forks High. 'Is dit een droom?' vroeg Seth en hij draaide een rondje om zijn eigen as. 'Lijkt me wel hè. Zover ik weet, heeft de tijd afgelopen 4 jaar niet stil gestaan.' Hij grinnikte maar keek toen weer triest voor zich uit. 'Nee, jammer genoeg niet nee.' We zuchtten tegelijkertijd. 'Maar als dit niet echt is, hoe weet ik dan dat ik wel echt met je praat, en dat je niet gewoon een fantasie bent?' vroeg hij. Het verbaasde me hoe snel hij dat opgemerkt had. 'Ehm, ik denk dat je dat niet kan weten.' 'Maar dit voelt heel anders dan een normale droom.' Daar stemde ik mee in. Dit voelde veel... realistischer. 'Nou ja, laten we elkaar maar vertellen hoe het met ons gaat voor het afgelopen is.' 'Goed idee. Zal ik eerst?' vroeg hij vrolijk. 'Ja hoor,is goed.' Hij kwam naast me zitten en deed zijn voeten ook in het water. 'Nou, ehm, op school gaat het wel redelijk. Ik ga nog steeds met Jacon enzo om. Ehm, pap is vrige jaar overleden,' 'Echt?! Dat wist ik helemaal niet,' riep k verwonderd uit. 'Natuurlijk niet, hoe kon je dat nou weten?' vroeg hij verbaasd. Ik werd een beetje rood. Ik had bijna verraden wie ik was. En als ik dat zou doen zou hij zelfs in mijn dromen niet meer met me praten.
Kudo's?Reacties?
Reageer (5)
Love it
1 decennium geledenHuh? Ik snap er niks van xd
1 decennium geledenOeeeeeh <3.
1 decennium geledenAwh, arme Rosemary
1 decennium geledenokeey, vaag!!! maar super cool!!
1 decennium geledensnel verder
xx