Foto bij I am here!

Mijn verjaardag was echt heel erg leuk!:D

Jay en ik lopen door de straten van Phoenix. Na een paar keer verdwaald te zijn hebben we de weg gevonden naar de straat. Ik ben nog steeds verbaasd dat mijn neef een villa heeft met een indoor en outdoor skate park. Echt vet! Hij is skater dus dat word wel opblijven tot zo laat ik wil. Skaten dag in dag uit. Een lekker skate leventje leven. Echt dit is gewoon een droom die uitkomt! Ik word uit mijn gedachte gehaald door Jay. 'Hier is de straat dus' 'Huh? Oh oké' 'Zat je in gedachte?' lach hij. 'Uhm ja. Ik dacht aan de grote villa, het skate park en een leven dat ik altijd al heb willen leven' We lopen de straat verder in. Er staan allemaal grote villa's, dure auto's en er zijn best veel kinderen van boven de acht jaar buiten aan het spelen. Niet echt geschikte buurt voor mij maar gelukkig heb ik wel een Starbucks winkel gezien. Dus ik kan mijn dagelijkse smoothie of ijs daar halen. Oké ik ben dus echt verslaafd daar aan. Een skate winkel en supermarkt zitten er ook. Volgens mij ook een snackbar. Oké ik ben ook al een vreetzak. Ondertussen zijn we al halverwege de straat. 'Ik moet hier zijn' zegt Jay. 'Wow dit is ook al zo groot!' zeg ik verbaasd. 'Nu weet je dus waar ik zit. Als je me nodig hebt bel of sms me maar' Hij geeft me een kaartje met zijn nummer en adres erop. Dan loopt hij naar de deur en zwaait naar me. Jay heeft zijn oom's huis gevonden dus nu ik nog mijn neef 's huis vinden. Ik moet nummer 95 hebben. 92 , 93 , 94 en ja nummer 95 hier ik moet ik zijn. Jezus wat een villa dit is nog groter dan mijn oude huis in Los Angeles. In de tuin moet vast het skate park zitten. Hij weet al wel dat ik kom maar ik weet niet of hij nu wel thuis is. Op hoop van zege dan maar. Ik bel aan en wacht even. Niemand doet open. Dan nog maar eens aan bellen. Weer doet er niemand open. Vanuit de achtertuin klinkt een skateboard die over de banen rijd. Dat moet vast mijn neef zijn. Ik loop langs het huis naar de achtertuin. Wow dit is zo vet! Echt een grote skate baan. Een quaterpipe, een rail en zelfs een leeg zwembad! Daar in skaten is zo vet! Daar is Mike! Hij doet wat stunts en wauw hij is goed. Van mijn moeder 's kant van de familie heb ik het dus. Zo skaten. Hoe hij skate, skate ik ook. 'Hé, wat doe je hier? Dit is besloten!' roept Mike. 'Oh ik , ik ben je nichtje Jennifer' roep ik terug. Hij komt aan skaten en stopt voor me. 'Oh hé, hoe ging de ontsnapping van huis hier naartoe?' 'Slecht Diana heeft me gesnapt en is me een stuk gevolgd met haar auto. Ik werd zo boos op haar dat ik het zijraam van haar auto heb ingeslagen en nu belt ze de politie. 'Dus de politie zoekt je nu eigenlijk en niemand weet waar je bent?' Ik knik. 'Dat is echt vet! Ik dacht dat je wel een slap meisje zou zijn maar hoe je er uit ziet en hoe je je gedraagt zo'n nichtje heb ik graag!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen