The battle met malfidus
Harry word wakker. er staan een paar eerstejaars om hem heen ze kijken hem aan en Harry schiet overeind hij vraagt “waarom zijn jullie hier een ervan zegt “ik weet niet hoe laat het is” “het is tien over half acht” zegt harry. “oké bedankt” en ze lopen weg. Hij ziet dat Ron ook wakker is en kijkt hem raar aan “ik weet ook niet wat ze hier deden.”
zegt Harry. “Zullen we ons aankleden Harry ik heb honger” zegt Ron. “is goed” zegt Harry. Onderweg naar de Grote zaal komen ze Hermelien tegen “hoi jongens lekker geslapen” zegt ze. “ja hoor” zegt harry. “nee” zegt Ron fel “over spinnen” “kom” zegt Hermelien “ik heb best honger.” “het eerste ontbijt van zwijnstein” zegt Harry. Als harry Gaat zitten ziet hij Draco. “he POTTER kom je nog vanmiddag ik heb er zin in” “hou je kop Malfidus” zegt Ron die naast hem komt zitten. “Laat hem” zegt Hermelien. “Na het ontbijt is er zwerkbal training ik wil dit jaar vroeg beginnen” zegt Harry. “oh ja jij bent aanvoerder” zegt Ron. Na het ontbijt Gingen Harry en Ron naar het zwerkbal veld. Iedereen was er. “oke we beginnen met Warming-up Overgooien met de slurk.” Het lukte bij iedereen. “oke en nu Hooghouden.” het lukte bij iedereen behalve bij Fred bij hem ging het mis. “oke mikken op het doel.”
Iedereen mislukte behalve bij de gene die meestal in de voorhoede stonden. “En nu partijtje met slurk.” “maar we doen altijd zonder slurk” “nu niet dus” onderbreekt harry hem. “Iedereen op zijn plek en” “fuuuuuuuuuuut” het fluitje schalt over het veld. “En het begint 10 punten voor het team van ginny 10 Punten voor het team van fred. En 10 punten voor het team van ginny.” en “fuuuuuuuuuuuuuuut” gaat het fluitje weer
“het is tijd iedereen goed gedaan en tot de volgende training.”Harry Liep terug naar Zwijnstein. Maar Malfidus stond hem op te wachten bij het veldje “he Potter Kom je voor de Battle” “dat is pas vanmiddag sukkel”
“ik heb het verzet zegt malfidus uitdagend.” “is goed” zegt harry fel. Malfidus richt zijn stok op harry. En Schreeuwt “EXPELLIARMUS!”q Harry schreeuwt “PROTEGO!” Harry schreeuwt “PARALITIS!”
Malfidus knalt naar achter en staat snel op en roept “IMPEDIMENTA!” Harry valt met een klap naar achter. Hij roept “PETRIFICUS TOTALUS!” Malfidus verstijft hij komt weer bij een roept “PARALIRIS!” Harry springt opzij en hij roept “EXPELLIARMUS!” malfidus z'n stok vliegt weg en beland in de handen van harry. Harry gooit hem weg. Malfidus pakt hem en rent weg. Alsof hij word achtervolgd door een wolf of zo. Harry en Ron lopen terug naar Zwijnstein.
Reageer (1)
Nice!
1 decennium geledenIn welk jaar zit Harry nu?