Zwijnstein
Harry dacht meteen toen hij wakker was aan zwijstein en aan zwerbal en Hagrid en wat ze allemaal gingen doen en ging meteen inpakken: zijn mantel en zijn zwerkbal spullen. Enzovoord en toen hij beneden kwam stonden de Wemels er “Ron” roept hij
“Harry” roept Ron. “Hoi Meneer wemel” zegt harry “Hoi“ zegt Ginny snel “wat doen jullie hier Jongens?” “Pa zei dat jij wel een lift kon gebruiken naar zwijnstein.” zegt Ron “heel erg bedankt Jongens” “Het is geen moeite” Zegt meneer wemel. “Bedankt jongens” “maar hoe gaan we naar zwijnstein.” Op dat moment begint meneer Wemel te grijnzen. “jullie zijn nu oud genoeg om te verdwijnselen” “oh echt waar?” Vraagt Harry.
“ja” zegt meneer wemel. “maar hoe?” vraagt Harry “pak mij maar beet harry” Zegt meneer wemel “oke” zecht harry hij pakt meneer w
Wemel's arm beet. En opeens word hij een beetje duizelig en staan ze op perron 9-3/4
“hoe” zegt Harry “dat is verdwijnselen harry” zegt Ron. “Maar ik bedoel waaaat” stottert Harry “nou ja jongens snel in de trein” zegt meneer wemel “ja ja pa kom Harry” zegt Ron opgefokt. “Allemaal instappen” zegt de conducteur. “Snel Ron rennen” zegt Harry.
Als ze eenmaal in de trein zitten komen ze Hermelien tegen ze gaan ergens met z'n drieën zitten in een perron met marcel en Ginny. “Hoi marcel” zegt Harry “leuke vakantie gehad?” “Ja hoor en jij?” vraagt marcel “gaat wel je weet wel de Duffelingen”.
“ja die ja” zegt marcel. “Maar ja” zegt
Hermelien “Hoe gaat het trouwens met” “jouw” Hermelien word onderbroken door Draco malfidus “wat scheelt eraan potter?”
“niks kun je alsjeblieft oprotten je verpest mijn uitzicht” zegt harry rustig. “Hoe durf je jij moet is manieren leren morgen drie uur battle” zecht Draco en hij gaat weg. “oke die is gek” zegt ron. “je gaat toch niet Harry” zecht Hermelien bezorgd.” “het is ook tijd dat hij is manieren leert” zegt Ron vrolijk. “je gaat toch wel of niet. ”Dat zie ik dan wel” zegt harry. “Maar we moeten ons omkleden we zijn er zo.” “ja” zegt Hermelien. Als ze er eenmaal zijn Gaan ze met de karretjes naar zwijnstein en als alle mensen zitten en alle kinderen zijn ingedeeld houdt Perkamentus een toespraak.”nu iedereen zit en is ingedeeld wil ik jullie eerst professor mesano voorstellen de nieuwe leeraar Verweer tegen de zwarte kunsten” iedereen klapt. Hij heeft een brede grijs bruin grijs haar en draagt een zijde mantel met allemaal knopen.”Verder wil ik professor Hagrid ziek melden en in plaats van hem is tijdelijk Professor Viracosus als leeraar verzorging van fabeldieren. En verder eet smakelijk.” er verschijnen allemaal lekkernijen op tafel iedereen smult ervan als het klaar is gaat iedereen naar bed en gaat slapen.
Reageer (1)
Het is ZwEInstein
1 decennium geleden(Sorry dat ik voor Hermelien speel hé!)