De volgende ochtend werd ik vroeg wakker. Ik liep naar beneden en merkte dat mijn moeder nog lag te slapen. Ik liep naar de keuken en pakte melk en een croissantje. Ik zette de melk op tafel en wachtte tot mijn croissantje opgewarmd is. PING. Klaar !! ik haalde hem eruit, zette hem op een bord en pakte wat hondenvoer. Ik deed het in Lizzy de bak en riep haar. Ze kwam dood aangelopen en ging eten. Ik ging zitten en begon ook met eten. Even later kwam mijn moeder naar beneden en ging ook wat eten. 'Ga je zo Lizzy uit laten?' vroeg mijn moeder en ik knikte. Toen ik klaar was, zette ik het bord op het aanrecht en liep naar boven. Ik ging snel douchen en na 20 minuten was ik klaar. Ik droogde me af, en deed mijn ondergoed aan. Ik deed mijn kast open en stapte erin. Even voor de duidelijkheid, ik had een inloopkast. Ik pakte een spijker 3 kwart broek en een zwart met roze jurkje. Ik pakte roze vans en deed ze aan. Ik kamde mijn haren en deed ze in een hoge staart. ik poetste mijn tanden en keurde mezelf goed. 'Lizzy kom!!' riep ik en ze kwam naar me toe gerend. Ik deed haar riempje om en stapte naar buiten. Ik liep naar het honden plekje en ze deed haar behoefde. Ik liep nog een rondje en ging terug. Ik liep mijn straat in en ik zag dat Pattie en Justin bij mijn huis aanbelde. Ze stapte binnen en ik was er bijna. Ik deed de deur open en deed Lizzy's riem af en ze rende naar de woonkamer. 'was ze rustig?' vroeg mijn moeder en ik knikte. 'Vind je het erg als, Pattie en Justin blijven eten?' vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. Ik liep naar boven en plofte op mijn bed. Ik zuchtte en pakte mijn Blackberry Torch en ging op Twitter. 'Leven is saai zonder @Mellanyxx' ik drukte op send en ik zuchtte. Opeens ging de deur open en Lizzy liep naar binnen. 'Hee.' zei ik en tilde haar op. Ze plofte op mijn buik en ze deed haar ogen dicht. Langzaam viel ik ook in slaap.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen