1.
Vroeger
Tom was ooit de liefste jongen die ik had ontmoet. Hij was ooit mijn wereld. Hoe hij ooit zijn armen om mijn middel deed en lief fluisterde hoe viel hij van mij hield. Ooit maakte hij tijd vrij voor mij als ik hem nodig had.
Maar dat is lang geleden.
Boos liep ik de trap en bonsde boos op Tom's deur."Godverdomme! Tom Kaulitz,haal verdomme het slot van de deur!" Ik was boos en niet een klein beetje ook. "Jemig,Ashley doe normaal ik kom al!"het gezeur van Tom kwam bij de deur. Daar stond hij dan in zijn onderbroek. "Mag ik nog naar binnen, wij moeten even praten"zuchtte ik en probeerde er langs te komen. "Best"zuchtte hij en liet mij er langs."Hou je überhaupt nog wel van mij?"vroeg ik direct. "Natuurlijk hou ik nog van je!"zei hij en ging op de stoel zitten. Ik pakte mijn koffer vanonder zijn bed. "Wa,wa,wat ga je doen?"hij klonk geschrokken. "Ik ga bij je weg,Tom. Ik ben het zat op als een stuk vuil behandelt te worden.Ik moet altijd voor jou klaar staan, maar jij nooit voor mij.Daar zeg ik nee tegen"zei ik en pakte mijn spullen en deed ze in mijn koffer. "Nee,Dat kan je mij niet aandoen Ashley!"gilde hij. De tranen liepen over zijn gezicht. Ik riste de koffer dicht en zette hem op de grond. "Het spijt me Tom"zei ik zacht en drukte een kus op zijn wang. "Ga niet weg,Wij kunnen het redden samen"zei hij zacht. "nee,Tom.Het is te laat"zei ik en liet hem los en liep weg. "Nee,wacht!"gilde hij en liep mij achterna. Ik smeet de voordeur dicht en deed de kofferbak open en legde mijn koffer erin.En deed de kofferbak weer dicht en rende naar deur en ging in de auto zitten.En reed snel weg.
Dit was het dat. Hier begon mijn nieuwe leven. Nieuwe Kansen,Nieuwe Liefdes,Nieuw Leven.
Reageer (3)
snel verder als je nog verder mee ga Xx
1 decennium geledenSnel Veder
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geleden