De zoveelste mededeling
Deze week had ik toetsweek. Normaal kan ik dan ook nog schrijven. Nu kwam ik er deze dinsdag achter dat ik zaterdag piano-examen had. Ik doe nu examen C van de HaFaBra examens A t/m D. Dat is spelen op hoog niveau en de nummers die ik speelde waren ook erg moeilijk. Ik speelde Für Elise van Beethoven, Solfeggietto van Bach, Nuvole Bianche van Einaudi uit mijn hoofd (het nummer dat ook bij het laatste hoofdstuk van Mystery stond) en nog een etude van Czerny. Daar moest ik ook nog wat drieklanken, ritmes en toonladders bij kennen. Daarbij moest ik vrijdag nog optreden, en moest ik ook Für Elise kennen, terwijl ik hem nog helemaal niet zo goed kende. Ik heb heel veel tijd deze week besteed aan het oefenen op de piano. Hierdoor leed mijn verhaal eronder. Het spijt me heel erg. Morgen komen er weer nieuwe stukken online. Beloofd!
PS @Ohio Ik weet niet of je mijn bericht al hebt gelezen, maar ik vond jou reactie op dat topic echt heeel erg lief
PPSS Voor de mensen die het niet weten, mijn naam is Suzanne, hoewel ik liever Suuz wordt genoemd (ja met een Z, ik vind t stom staan met een s). Dus geen Suze, Suus, Susan, Susie, Susanna of iets dergelijks . De volgende van jullie toch wel hele lieve lezertjes (ooo, wat ben ik toch een slijmbal) die mij benoemd met een van die namen, mag door de rest worden bekogelt met virtuele cupcakes:Y)
PPPSSS Toch even helpen herinneren: ik houd van jullie! Ik heb 61 abo's en heeel veeeeeel lieve reacties!
x mij
Reageer (5)
wow.. ik heb echt respect voor je meid!
1 decennium geledenik snap t heb zelf ook examen enzo! succes! (L)
1 decennium geledeni love you too <3
1 decennium geledenhaha @ Jolande. & ja, ik had je reactie al gelezen, & ik twijfelde ook over je naam, maar het is graag gedaan, want het is gewoon zo. Je schrijft echt geweldig. <3
1 decennium geledenGeeft niet hoor, Suuz
1 decennium geledenxoxo