Foto bij Diary 13-1-2010

13 januari 2010 19.21
Dear Diary,

Deze week bestond uit oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Elke middag ging ik na school meteen door naar de ballet zaal. Daar danste ik dan tot een uur of 7 's avonds. Monique was echt blij met mijn inzet, maar vanmiddag heeft ze me toch naar huis gestuurd. Volgens haar moet ik uitrusten en mijn tijd ook aan vriendinnen besteden. Dat herinnert me eraan dat ik morgen met Michelle, Annemiek en Fleur naar de disco ga. Dat was ik bijna vergeten. Morgen heb ik na schooltijd eerst pianoles en daarna ga ik naar Annemiek. Daar gaan we met z'n allen ons klaarmaken voor het feest. Het voorbereiden is nog het allerleukste van het hele feest. Vorig jaar met het schoolgala was het echt ontzettend melig. Eerst waren we heel lang bezig met het uitzoeken van make-up en accessoires, daarna waren we aan het kloten met een zak dropjes. Uiteindelijk zijn we toch maar met ons haar en make-up bezig gegaan. Toen moesten we eten, en daarna ons nog omkleden. We kwamen gewoon een uur te laat bij het gala. Gelukkig hadden de leraren besloten om iedereen eerst een film te laten kijken, dus het was niet zo erg. Maar het was op zich best genant. Iedereen zat daar die film te kijken, een soort vage verbastering van Roodkapje, en toen kwamen wij vlak voor de pauze binnen. Wij schoten echt meteen in de lach en iedereen keek ons aan. Maar het was wel erg leuk. Maar nu ga ik eerst nog even piano spelen en daarna meteen slapen, anders ben ik morgen doodmoe.

Liefs, Sophie

Reageer (4)

  • Frodo

    haha, leuk (:

    1 decennium geleden
  • Willibrord

    Hahahahaha, is dat nog van het gala van vorig jaar? LOL

    1 decennium geleden
  • TrySleeping

    Waar herken ik dat toch van..? :$

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    aboo!! echt super goed!! snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen