Diary 8-1-2010
8 januari 2010 22.31
Lief Dagboek,
Vanochtend ben ik om half 7 opgestaan en om 8 uur stond ik in de ballet zaal. De hele ochtend heb ik gedanst. Om 11 uur kwam Monique, mijn dans instructrice. Ze heeft me een nieuwe choreografie geleerd en toen ze zag hoe erg ik mijn best deed, vroeg ze of ik mee wil dansen in een voorstelling. Zijzelf heeft daarin een solo, maar ze zoeken nog achtergrond danseressen. Zodra mijn ouders toestemming geven, dans ik mee. Ik hoop echt dat ik mag. Uiteindelijk heb ik tot een uur of 2 gedanst. Toen was ik zo uitgeput dat ik wel moest stoppen. Verder heb ik de hele middag besteed aan piano spelen en voor de tv hangen. Ik weet het, dat laatste is niet goed voor me. Zeker niet nu ik wil afvallen. Maar ik heb me in ieder geval aan mijn voornemen gehouden om niet meer te snoepen. 's Avonds belde oma. Het gaat goed met haar. Meer heb ik vandaag eigenlijk niet beleefd.
Liefs, Sophie
Het verbaast me dat Sophie wilde afvallen. Ze was al zo mooi dun. En ik wist dat ze van dansen hield, maar 6 uur achter elkaar is wel heel erg veel. Mille loopt de kamer binnen en springt naast me op het bed. Ze begint mij en het dagboek kopjes te geven en ik aai haar. Dan lees ik weer verder, terwijl Mille naast mij ligt te spinnen.
Reageer (2)
Sjees, ziet die oma niet in dan ze wil afvallen? prachtig geschreven!
1 decennium geledenaaaaahww wat cute! en idd 6 uur achter elkaar is wel heeeeeeeel veel
1 decennium geleden