Foto bij Diary 7-1-2010

Oke...deze eerste paar hoofdstukken zijn behoorlijk saai, maar ik moet nog naar het cruciale moment toewerken.

7 januari 2010 19.27
Dear Diary,

Al een hele week school overleefd. Veel interessants is er niet gebeurt. Vanmiddag ben ik samen met Michelle, Annemiek en Fleur gaan shoppen. Volgende week vrijdag is er een Nieuwjaarsfeest bij PPR, de discotheek hier in de buurt. We waren vrij snel klaar. Ik heb een beige hemdje met een grote zwarte strik erop gekocht en en een simpele zwarte skinny jeans. Toen we langs McFiber kwamen, hing daar een prachtige galajurk. Voor de feestdagen had ik deze jurk al gepast. Hij paste geweldig, maar hij was te duur. Nu was er 75% korting op alle galajurken. Normaal ga ik liever niet naar McFiber omdat ze er vooral gothic kleding verkopen, maar voor deze jurk maakte ik een uitzondering. Maar toen ik de jurk paste, kreeg ik de rits niet dicht. Zelfs met hulp van Annemiek lukte het niet. Waarschijnlijk ben ik na de feestdagen aangekomen. Dus ik heb besloten af te gaan vallen.
Na McFiber zijn we nog bij VanHaren gaan kijken. Daar heb ik geweldige pumps gekocht. Zwart met een rode zool en aan de achterkant loop vanaf de hak een goudkleurige rits. Daarna zijn we naar een heel klein winkeltje gegaan waar ze allemaal grappige accesoires verkopen. Hoedjes, armbanden, kettingen etc. We gingen de raarste hoeden passen en daar foto's van maken. Echt zo geniaal. Uiteindelijk heb ik er nog wel een heel schattig kettinkje met een strikje eraan gekocht. Voordat we naar huis gingen hebben we nog een ijsje gehaald. Maar vanaf morgen stop ik definitief met al die lekkere troep. Nu ga ik nog even piano spelen. Ik heb mezelf net de Pirates of the Caribbean theme aangeleerd, dus die ga ik nog even oefenen.

XXX Sophie

Reageer (3)

  • Frodo

    mooi! x

    1 decennium geleden
  • TrySleeping

    Remember the deal hmm..?

    xxx(L)

    1 decennium geleden
  • woufab900

    PIRATES OF THE CARIBBEAN!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! OMG!! I LOVE JACK! WHOOOOOOOOOOOOH!! Hmmm kon je dat echt maar spelen!! dan kon je het mij leren! (A) btw.. sneeeeeeeeeeeeeel verderrrrr!! love ya! xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen