Foto bij Chapter OO2

'Goedenavond allemaal.' Chloë's stem verbrak de stilte.

'Chloë, neem ik aan?' vroeg iemand die aan het hoofd zat. Chloë keek op en recht in twee bloedrode ogen. Na zijn bleke, bijna neus loze, gezicht te zien snakte ze voor een moment naar adem. De Dark Lord, zat in de stoel die eerst altijd van haar vader was geweest. Met haar moeder ernaast die nu een zenuwachtige blik op haar gezicht had.
'Inderdaad, Chloë Lestrange. Het is een eer, u na al die jaren eindelijk te mogen ontmoeten.' zei Chloë. Na deze zin gezegd te hebben, zag ze de blik op haar moeders gezicht verzachten.
'Het genoegen is geheel van mijn kant. Ms. Lestrange ga alstublieft zitten.' zei Lord Voldemort, terwijl hij naar een vrije stoel wees.
'Dank u wel.' zei Chloë. Terwijl ze naar de stoel naast Lucius Malfoy en haar moeder liep weerklonken haar hakken op het bruine laminaat.
'Goed gedaan schat.' fluisterde haar moeder toen ze op haar stoel zat.
'Danku moeder.' zei Chloë. Ze knikte even beleefd naar Lucius Malfoy en Narcissa Malfoy. Tussen de twee volwassene in zat hun zoon, Draco Malfoy, verveeld met zijn servet te spelen. Chloë probeerde nog gedag tegen hem te zeggen, maar waarschijnlijk was hij te druk met zijn ego.
'Dus...om verder te gaan met mijn plan.' begon Lord Voldemort. Chloë zuchtte, dit zou nog een lange avond worden. Ze had veel liever iets met haar vriendinnen, Lauren en Sam, gedaan. Gelukkig zouden haar vriendinnen meegaan naar Hogwarts, anders zou ze het echt niet overleven. Omdat er altijd al magie in de familie Lestrange is geweest heeft Chloë al sinds haar eerste jaar op een tover school gezeten. Maar niet op Hogwarts, maar op Alousia. Een toverschool in het zuiden van Spanje. Hier had ze haar vriendinnen ontmoet, en de reputatie gekregen die eerst van haar moeder was geweest. Natuurlijk hadden veel mensen vooroordelen als ze de achternaam Lestrange hoorde, maar dat maakte Chloë niet veel uit. Ze had altijd al liever vijanden dan vrienden. Ze wou geen nep vriendinnen, die alleen maar met haar omgingen vanwege haar moeder. Daarom was ze blij dat ze Lauren en Sam had ontmoet. Lauren was een typische Spaanse schone. Met haar getinte huid, blauwe ogen, lange bruine haren en Spaans temperament. Sam was de typische bad girl. Met haar korte rode haar, groene nieuwschierig ogen en kort figuur. Ze waren alle drie verschillend, maar voelde elkaar perfect aan. Chloë had ze de hele vakantie niet gezien, en kon dan ook niet wachten tot maandag. Dan zouden ze weer met ze drieën zijn en ingedeeld worden bij de afdeling die het beste bij hun passen. Deze afdeling zou zonder enige twijfel Slytherin worden, aangezien de drie meiden niet de liefste engeltjes waren die je kon ontmoeten.
Terwijl Chloë afdwaalde in de meest fantastische dingen die ze kon gaan doen, werd haar naam genoemd.
'En nu het feit waarom we Chloë nodig hebben.' begon Lord Voldemort, 'Zoals vele weten heb ik ooit Draco de opdracht gegeven om Dumbledore te vermoorden, iets wat hij niet uitvoerde. Toen heb ik bedacht dat het misschien beter was als Draco iemand ander zou kunnen hebben, iemand die hem kon helpen met de dingen die hem te wachten staan als Death Eather. En degene die hierbij moet helpen, wordt Chloë. En wel door samen met Draco een stel te beginnen.'

Reageer (4)

  • Frederique95

    awesom snel verder

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    je zal het maar zo even te horen krijgen...
    heeeeel snel verder please!!!

    xx

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    die zag Chloë niet aankomen
    sne verder(typing)
    please???
    xxx

    1 decennium geleden
  • feminist

    BAMMMM, die zag ze niet aankomen xd.
    Verder? ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen