X
Toen het team aangekomen was bij de plek waar Cobb best zou kunnen zittengingen ze het huis in waar het niet stil was, daar zou Cobb moeten zijn, hopelijk, maar omdat ze wat hoorden wist het team al dat Mal er ook zou zijn.
Ze gingen naar binnen, niet zeker van wat ze moesten verwachten.
Mal hoorde mensen binnen komen en stond op, ze zag Ariadne, vlak achter haar stond Artur, ook zag ze Eames en Yusuf de gang in lopen.
Ze pakte het mes die Cobb toch niet zo veilig had opgeborgen en kwam dreigend op Ariadne aflopen.
‘Als je één ding tegen Dom zegt he…’ fluister dreigde ze, zodat Cobb het niet zou horen.
Arthur ging voor Ariadne staan die zich helemaal overvallen voelde en pakte Mal bij haar arm om hem af te wenden, dit ging niet zo goed en ze raakte Arthur zijn arm met het mes, bloed stroomde meteen over zijn pak.
Eames keek naar Ariadne en Yusuf alsof hij om toestemming vroeg over wat hij ging doen, Eames stapte naar voren en pakte Mal beet, Mal begon te schreeuwen maar hij dekte haar mond af en pakte haar steviger vast, ze kon nu niets meer doen, het team moest haar nu alleen nog bij Dom vandaan helpen, Ariadne droomde een stoel en touw en Arthur, die duidelijk pijn leed, bond Mal daaraan vast.
Eames keek achterom en veranderde in Mal en liep rustig de woonkamer in.
‘Is er iets?’ vroeg Dom. ‘Nee, ik dacht dat ik iets zag, maar het was niets’ zei Eames die naar de keuken liep en koffie pakte en dit in hun koffiezetapparaat deed. Terwijl de koffie werd gezet liep Eames naar de gang waar hij Mal zag die duidelijk niet van plan was te blijven zitten en de rest om haar heen om haar rustig te houden ‘snel, Yusuf, het sedatief’ gebaarde Eames.
Yusuf makte zijn jas los die aan de binnenkant vol zat met zakken waar hij allemaal flesjes bewaarde, Yusuf pakte een flesje en gaf het snel aan Eames die weer terug liep naar de keuken waar de koffie al klaar was. Eames deed snel en onopvallend wat van het sedatief in de koffie en liep ermee naar de woonkamer en zette het voor Cobb neer die meteen een slok nam. Cobb kon nog op tijd zijn koffie neerzetten voordat hij achterover viel. Eames liep snel naar de gang toe en wenkte Yusuf om te komen met het koffertje zodat de Inception kon beginnen.
Reageer (2)
Hahaha!
1 decennium geledenEcht een leuke storie!
omg die gif
1 decennium geledenEn oeh dit is weer geweldig, ik lees verder!