Het was weer een zonnige dag in Tenerife. Jasmine en ik zijn naar de kermis geweest voor een uur. We waren nu van plan om naar huis te gaan. 'nog een Slush puppy voor onderweg?' vroeg Jasmine en ik knikte. 'wacht hier.' zei ik en liep naar het kraampje. 'Hallo kan ik je helpe.' vroeg een jongen van ongeveer 17 jaar. '2 slush puppy's met Cola.' zei ik en legde het geld op de toonbank. 'Heb ik jou niet eens eerder gezien?' vroeg hij toen hij bezig was en ik haalde me mijn schouders op. 'jij woont toch aan het strand, bij die volleybal net?' vroeg hij weer. 'Ja.' zei ik droog en hij lachte. Hij gaf ze en ik betaalde met 20 euro. al kosten ze 5 euro. Hij pakte een briefje van 10 en wou het aan me geven maar hij trok zijn hand weer terug. 'Eerst naam en leeftijd, want ik geef geen geld aan mensen boven de 20 terug.' zei hij en ik zuchtte. 'Jasline, 16 over een maand 17.' zei ik en pakte zijn geld uit zijn hand. 'Justin, 17.' zei hij en gaf me een knipoog. Ik liep terug naar Jessica die me dood aan stond te kijken. 'Waarom duurde het zo lang?' vroeg ze en ik keek om. 'Mensen dollen met mij.' zei ik en lachte. We liepen naar boven, op weg naar huis. We kwamen langs die kraampje en Justin zwaaide. Ik zwaaide terug en ging verder drinken. Toen we huis aankwamen hadden we al onze drinken al op en ik wou net naar boven, toen de bel ging. Ik zuchtte en liep weer terug. Ik deed hem open en met een Big Smile stond Mellany voor mijn deur. 'Strand !!' riep ze en stapte binnen. 'okee.' zei ik en we liepen naar boven. Ik deed snel mijn bikini in de badkamer aan en zo'n lange zwembroek en deed een shirt erover. Ik liep terug naar mijn slaapkamer en pakte mijn tas. 'We gaan !' riep ik door het huis en liep met Mellany naar het strand. We pakte 2 bedden en gingen liggen. Opeens zag ik een schaduw boven mijn hoofd en ik zuchtte. 'wie je ook ben, Ga weg, want je staat voor mijn zon.' zei ik mompelend. 'Ja, maar ik mag het wel doen.' zei een stem. Ik deed mijn ogen open en herkende meteen het gezicht...

Waarom moet hij mijn zon verpesten !!!! o.o.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen