In Forks
geschreven door ChickaxJirki
veel leesplezier Superdaisy en Chickaxjirki
Vicky pov
Samen met luna ben je naar Forks verhuisd. Los Angeles is geen goede plek om te wonen als je vampier bent. En dat vond je zelf ook. Het was er zo warm, dat je soms de hitte niet aan kon. Dus wou je graag met haar mee naar Forks. Je bent nu je kamer aan het schilderen, terwijl Luna aan het jagen is. Het was een lange reis en ze had bloed nodig zodat ze je niet zou bijten. Je bent nu de tweede muur in het lila aan het schilderen. Er zijn drie muren en één groot raam. De derde muur word zilver waar kleine tekstjes in zwart op komen. Je hebt na een tijdje gedaan en kijkt er tevreden naar. Je zet de borstels en verf weg en gaat tevreden naar beneden. Je gaat naar de keuken en neem uit de koelkast een flesje cola. Je gaat naar de woonkamer en ploft neer in de zetel. Je draait het dop af de fles en drinkt ervan terwijl je de tv aan zet. Je vraagt je af waar Luna blijft. Ze blijft nooit zo lang weg als ze gaat jagen. Misschien is ze iemand tegen gekomen.
Alice pov.
Je zet de tv uit en opeens zie je beelden voor je ogen komen. Carlisle die de kamer in komt, kijkt je aan en ziet dat je een visioen hebt.
Carlisle: wat zie je Alice?
Jij: er zijn nieuwe buren in het huis dat leeg stond. Een meisje en een vampier. Maar ik weet niet of de vampier mensenbloed of dierenbloed drinkt.
Carlisle: waar zijn de jongens?
Esmé: gaan jagen.
Jij: dat vampiermeisje is daar ook.
Carlisle: hopelijk doet ze de jongens niets.
Rosalie: of de jongens haar. Kunnen we niet gaan kijken ofzo?
Carlisle knikt en jullie staan op. jullie lopen naar buiten en komen na een tijdje bij de jongens. Die voor een meisje staan.
Reageer (2)
Verder, waarschuw je me please????
1 decennium geledenverder!!!!
1 decennium geleden