XJordy
7:55, ik pak m'n fiets en ga naar school. M'n moeder had nog gevraagd waarom ik zo vroeg weg ging want meestal ga ik om 8:15 naar school. Maar zoals gewoonlijk zeg ik dan tegen m'n moeder dat ik met Karin en Lisa eerder ben gaan fietsen. Geen idee of m'n moeder het geloofd, ik denk het wel want ze praat er nooit over.
'Waar moet ik nou heen?' zeg ik. Ik praat vaak tegen mezelf, dat heb ik omdat ik me soms erg alleen voel. En dan moet ik met iemand me problemen kwijt. Het is en klinkt misschien wel een beetje raar, maar dat maakt niet uit. 'Heey' Oh nee, daar is Jordy al, de jongen waar ik op zoek was. Voor ik het weet ben ik al met fiets en al in de bosjes gereden, ik schaam me nu echt dood. 'Gaat het?' Jordy komt naar me toen en pakt m'n hand. 'Ja, dankje.' stamel ik. Ik had het gevoel dat ik helemaal rood werd. 'Hahaa, okee, slim van je!' zegt Jordy lachend. Ik probeerde te lachen maar echt kon ik het niet. Ik maakte een blunder, recht voor Jordy! Nu ik er zo over nadacht werd ik nog roder! Ik had altijd gelezen dat als je in de ogen van een jongen kijkt, dat er dan een soort van klik kon komen. Ik wist niet of ik het nog wel durfde maar ik probeerde het toch. En toen ik hem 'bijna had', kwam Melissa eraan fietsen. Ik mag haar niet, ze is gewoon een vervelend mens. Ze beledigt me altijd dat ik anders ben, en dat raakt me wel. Ik geloof haar ook vaak, laat ik het zo zeggen. Ik ben bijgelovig. Maar gelukkig zegt Karin dan altijd dat ik normaal ben, maar Melissa zegt ook meer dingen zoals dat ik en lelijk ben en een verwend nest ben. 'Heey Jordy' zegt Melissa. 'Oh, heey.' 'Het is al bijna tijd, laten we maar naar school gaan' zegt Melissa op een hoopvolle manier. Ik zie Jordy aarzelen maar hij gaat toch mee. 'Doeeei Gina' lacht Melissa.
Diep van binnen kon ik haar wel slaan, ze weet gewoon dat ik Jordy leuk vind, en dan doet ze er alles aan om het te verpesten! Dit is al de zoveelste keer dat ze dit doet! Altijd maar pesten en dit en dat! Ik stond nu alleen met m'n fiets in de bosjes te kijken hoe Jordy en Melissa wegfietsen. 'Wat is er gebeurd?' vraagt Karin die net aan kwam fietsen met Lisa. 'Melissa' sis ik. 'Luister, ik vind echt dat we iets tegen dat mens Melissa moeten doen! Ze verpest m'n hele leven, altijd! Altijd doet ze zo gemeen tegen me!' sis ik. 'Laat haar, en stel je toch niet zo aan! En pak je fiets' zegt Karin. 'En vertel dan ook gelijk waarom je fiets in de bosjes ligt.' lacht Lisa. 'Ja ja, ik kom al.' Ik pak m'n fiets en fiets met Lisa en Karin naar school. Karin deed wel bot, ach.. Als ik het vraag word het vast alleen maar erger. Maar ik stelde me toch niet aan? Melissa doet zo gemeen tegen me, ze zegt altijd dat ik anders ben en een verwend nest. Waarom, mag ik dan geen wraak nemen! En altijd als ik iets wil, dan krijg ik het ook. Ook al doe ik het alleen, Wraak zal ze krijgen! En ja, misschien doe ik een beetje overdreven. Maar zo ben ik nou eenmaal.
Er zijn nog geen reacties.