Foto bij 1

"Mama, waar is mijn Jacob?" was het eerste dat ik vroeg toen ik wakker werd.
"Jake komt zo dat weet je nut toch al Nessie, hij komt iedere dag als je net wakker bent" stelde mama me gerust.
"Ja ik weet wel, maar wat als hij het opeens niet meer leuk vindt om met mij te spelen? Zelfs papa, tante Rose, tante Alice, oma en jij spelen niet zo lang met me als Jacob! Zeg maar eerlijk, ooit gaat hij niet meer met me willen spelen!"
"Nessie! houdt nu eens op! Je weet dat Jake zal blijven komen! Hij houdt van je, lieverd! Iedereen houdt van jou!"
Op dat moment kwam papa binnen lopen met mijn portie bloed in een flesje.
"Papa!" kirde ik.
Mama stak haar hand uit zodat papa haar het flesje gaf en binnen dezelfde seconde werd ik opgetild.
"Goedemorgen lieve schat! Heb je goed geslapen?"
"Ja!"
"Heb je honger?"
"Ja een beetje, maar eigenlijk wil ik alleen maar mijn Jacob zien."
"dus mama en mij zien is niet genoeg voor deze jongedame?"
ik schonk papa een betoverende glimlach!!!
"trouwens, Nessie, je weet toch welke dag het vandaag is of niet?"vroeg mamie me opeens.
"uhm... nee?"
papa zette me op de grond en liep weg.
"mamie welke dag is het dan?"
"je 5e verjaardag lieverd! of laten we zeggen je 5e levensjaar, want je staat al veel verder dan een kind van 5 jaar!" mama glimlachte.
Na ongeveer 2 minuten samen met mama te hebben gewacht, zwaaide de deur open.
ik stond op en rende naar de deur.
"papa! jake!" kirde ik.
ik wilde naar jake rennen en in zijn armen springen zoals we vanaf het begin deden tot ik zag dat hij en papa een grote doos vasthielden.
"is dat voor mij?"
papa, jake en mama keken elkaar en begonnen te lachen.
"lach me niet uit! het was niet grappig"
papa en jake zetten de doos neer en jake opende zijn armen.
ik nam een aanloop, liep naar jake en sprong. in de lucht maakte ik nog een dubbele salto en lande in jakes armen. opeens dacht ik ergens aan.
"zeg mama, toen oma, opa, tante rose, tante alice, oom Jasper en oom emmette dit huis bouwden, wisten ze toen dat ik geboren ging worden?"
"natuurlijk niet lieverd, waarom?"
"wel ik bedacht me net, dat het maar goed is dat ze het plafond zo hoog hebben gemaakt, anders kon ik geen salto maken!"
opeens begon iedereen te lachen.
"zeg lieverd," begon Jake, "zullen we je cadeau eens openmaken?"
ik keek heel serieus naar jake en vroeg: "we?"
mama en papa keken naar mekaar en begonnen kei hard te lachen.
"oke dan, jij mag het cadeau openmaken!"

Reageer (4)

  • XxxLeonaxxX

    ja zal ik zeker doen, alleen heb ik de laatste tyd niet veel vrije tijd gehad :s

    1 decennium geleden
  • BreeHalle

    cute! (H)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • XxxLeonaxxX

    Idk das da verhaal waar k mee was begonnen p acrobat xD

    1 decennium geleden
  • Incerto

    waarom wist ik niks van dit verhaal ö??
    vet leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen