sinds gister had ik al 2 weken iets met justin.
ik heb hem ontmoet in ahoy met een meet and greet.
maar toen ik gister te horen kreeg dat hij met jasmine villegas had gezoend stortte mijn droomwereldje in.

Ik op school bij biologie. gelukkig weet nog niemand dat ik iets met justin heb.
ik zit wat in mijn schriftje te tekenen terwijl er op de deur word geklopt.
het is justin! iedereen keek verstijfd naar justin, en nog net niet begonnen ze allemaal te gillen. ik deed niks en kek hem met grote ogen aan. waarom hier op school dacht ik! "ik ben op zoek naar jenni" zei die. alles natuurlijk in engels, maar dat was een makkie voor mij. iedereen keek me aan, ze verstonden het niet allemaal, maar omdat ze mijn naam hoorde wisten ze dat het over mij ging.
"waarom nu op school justin? nu weet iedereen gelijk.." en voordat ik mijn zin kon afmaken begon hij te smeken of ik even mee kwam.
dus vroeg ik aan de leraar of ik even mee mocht, dat mocht dus ging ik mee met justin.
"Jenni, het spijt me zo dat het zo moest gaan, ik wilde helemaal niet.."
"Justin, je hebt met JASMINE VILLEGAS gezoend! en nu kom je ook nog tijdens de les binnenvallen? iedereen weet nu gelijk dat wij iets hebben met elkaar."
"ze zoende mij! ik kan je echt alles uit leggen, ik wil.."
en weer onderbrak ik hem
"Jus, ik moest het via caitlin horen dat jij met Jasmine hebt gezoend, ik weet niet of het wel werkt tussen ons.."
en voordat ik het wist barstte ik in tranen uit. OMG dat wou ik helemaal niet zeggen.
"omg, sorry justin.. dat was echt niet mijn bedoeling.. ik.."
"laat maar Jenni, ik weet genoeg.. ik hou echt heel veel van je.. en jij bent mijn alles.. maar als jij er zo over denkt weet ik genoeg..
ik zie je misschien straks wel.."
"Justin nee! wacht!"
maar voor ik het wist was hij al weg.




sorry people, maar ik ben niet goed in verleden tijd of tegenwoordige tijd. let daar maar niet op xD

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen