Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • ZeroGravity

    MAANDAG IS ANOUK JARIG (baby) klapt in handjes.
    Maar weet je. Ik vond het lief. Dat Tom een verjaardagscadeautje voor Bill wilde maken dat bijzonder was. En. ik weet niet zo goed wat te zeggen. Want mijn hoofd zit vol met alles, want weet je waar ik gister was, om halfnegen 's avonds precies vierentwintig uur geleden?
    SICK PUPPIEEEEEEEEEEEEEEEES. Hell yah. Het was zo AWESOME dat ik niet meer kan denken. Ik kan er niets aan doen. Vandaar dat deze reactie niet zo normaal is. Dus. Veel plezier op je concert.
    IK HEB HANDTEKENINGEN. EN EMMA ZEI THANK YOU EN MARK ZEI DANKJEWEL EN TOEN MOEST IK LACHEN EN IK HEB EEN KETTING EN IK BEN HYPER AAAA (baby)
    Dat was mijn uitbarsting voor vandaag. Sorry.
    Daaaag<3

    1 decennium geleden
  • SilverAngel

    Geeft niet.

    Ik ben benieuwd wat Tom weet te bedenken voor Bill. (flower)

    1 decennium geleden
  • StarXKaulitz

    Heel mooi geschreven zoals gewoonlijk natuurlijk

    1 decennium geleden
  • syllie1992

    Ik ben benieuwd wat Tom gaat bedenken om Bill als cadeau te geven

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Istina

    Oké, ik ben eigenlijk een beetje lui, dus sluit ik deze reactie af.
    Snel verder! DOEI!
    .....
    Dat was gemeen, sorry. Maar ik ben echt lui vandaag, en ik vind ook dat ik lui mag zijn op mijn verjaardag die nog ongeveer 1 uur en 10 minuten duurt. -FAAL- Volgens mij heb ik nu toch best een redelijk lange reactie getypt --'
    Ga nu maar snel verder, want dan maak je me B-L-I-J!!

    iloveyouso.<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen