Foto bij Racist

Noah

Midden in de nacht word ik wakker van het gehuil van Steven en niet veel later begint Dilylah ook. Ik zucht en sta op `Hoi schatjes hebben jullie honger` Ik til steven op en kijk dan naar de slapende ibrahim Dilylah moet er ook uit maar ik ga ze echt niet allebei pakken `Ibi` zeg ik zachtjes in zijn oor en trek een beetje aan zijn arm `Wat` mompelt hij maar als hij Dilylah hoort huilen staat hij binnen 2 seconden bij haar wiegje en tilt haar er uit. `Sorry ik hoorde het niet` Ik maakte de flesjes warm en samen gingen we ze voeden. `Ze hebben niet echt jou huidskleur he?` en ik kijk Ibrahim aan hij schud zijn hoofd `Nee het zijn geen Marokkaantjes` ik grijns `Ah alleen maar beter voor ze krijgen ze daar tenminste geen gezeur mee` zeg ik terwijl ik hem plagend aan kijk.Hij schiet in de lach `Racist` mompelt hij dan lachend. Als ze de voeding op hebben leggen we ze weer dicht tegen elkaar in de wieg. `Lief he?` ik knik en leg mijn hoofd tegen zijn borst. Hij trekt me mee terug het bed in en ik kruip dicht tegen hem aan `Moet je trainen morgen?` hij knikt `Ja ga je mee?` `Nee ga echt niet met Steven naar buiten hoor en morgen komt Sophia en Janine is er ook en Savonds komen David en Bojan zal ook wel komen, nodig anders nog meer mensen van je team uit dan hebben we dat gelijk gehad.` hij knikt `Ja is goed moet je wel even beschuit met muisjes bestellen anders moet je het allemaal klaar gaan maken` `In spanje hebben ze dat niet` `O heb je wel beschuit en muisjes dan?` ik grijns breed `Je bent ook een echte man he, ik had jou moeder gevraagd om heel veel mee te nemen volgens mij heeft ze 20 blauwe pakjes en 20 roze ik denk dat ze dacht dat iedereen zo veel eet als jij` en ik geef hem een kusje op zijn mond `Zo je ben wel vrolijk zo midden in de nacht eigenlijk` Ik knik `Ja komt door jou, maar nu ga ik slapen` hij kust mijn lippen nog een keer en speels tik ik met mijn tong tegen zijn lippen aan, die hij gewillig opent. `Zo nu kan ik slapen` ik sla mijn armen om zijn middel en hij trekt me half op hem. `Welterusten Ibi` en niet veel later val ik in slaap.



Reactieeee?

Reageer (3)

  • QueenMary

    aaah, snel verder :9~

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Awhh, Snel verder

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    (huil)waar is david?
    in het volgende hoofdstuk komt hij:P
    haha teminste ik hoop ut.
    en hoe gaat het met mijn kleintje?
    snel verder meisjee(L)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen