Foto bij 98* Help

Sorry dat ik zo lang niet geschreven heb. Ik had een soort writers-block. Ik hoop dat jullie toch nog tot het eind willen blijven lezen want bij hoofdstuk 100 stop ik met dit verhaal maar ik wil nog wel een nieuwe starten. Ik hoop dat jullie die ook willen lezen.

Allison Black

We waren de hele dag bezig, alles moest tot in de puntjes worden geregeld. Als ik iets had uitgekozen zoals eten, bloemen, drinken etc. belde ik Alice op en ze vond alles wat ik koos geweldig. We waren een dreamteam. Samen met Emmett heb ik de hele dag om van alles gelachen. Zoals toen ik hapjes moest uitkiezen omdat de Cullens menseneten vies vinden, toen Emmett me vertelde wat er eigenlijk in al die hapjes verwerkt zat vond ik het ook gelijk niet lekker meer. Nu zaten we in de auto op de terugweg naar het huis van de Cullens. Alice en Rose hadden gevraagd of ik ze nog even wilde helpen met de laatste details en brainstormen over de make-up van Bella. Daarna moest ik snel naar huis om mezelf klaar te maken voor vanavond.
Eenmaal samen met Emmett bij het hui te zijn aangekomen, trok Alice me gelijk naar binnen. Ik hielp haar met het klaarzetten van de hapjes, het uitrollen van de rode loper die de gasten de weg wees naar de woonkamer en het schikken van de laatste boeketten. Ik vond dat ik nog behoorlijk wat werk verzette maar toen ik doorhad dat de Cullens met hun onmenselijke snelheid en kracht vijf keer zoveel deden als ik, voelde ik me opeens een beetje nutteloos. Ik voelde een hnd op mijn schouders en toen ik me omdraaide zag ik dat die van Edward was. 'Je bent echt niet nutteloos, we zijn blij met alle hulp en steun die we krijgen. Heel erg bedankt daarvoor Ally,' hij glimlachte naar me en drukte een kus op mijn wang. Ik knikte en begon een paar vazen op de goede plaats te zetten. Daarna werd ik door iemand de trap opgetrokken. In de badkamer zag ik Alice al bij Bella zitten dus dat betekende dat Rose me mee naar boven had getrokken. Bella glimlachte via de spiegel naar me. 'Heey Allison, leuk dat je er bent.' 'Heey bruidje-lief, ben je klaar voor de belangrijkste dag van je leven?' Bella's gezicht betrok en Rose en Alice keken me even boos aan. Ik trok m er weinig van aan en deed een voorstel voor haar haar. Na een half uur waren we eindelijk klaar en was het ook echt tijd voor mij om naar huis te gaan. 'Ik ga,' deelde ik mede. 'Wacht!' riep Bella paniekerig. Ik keek haar aan via de spiegel omdat ze van Rose niet mocht bewegen. 'Ehm, komt Jacob nog?' vroeg ze onzeker. Ik keek haar afkeurend aan. Hier deed ze Jake en Edward -die haar vast en zeker kon horen- alleen maar pijn mee. 'Hij weet het nog niet, maar ik heb hem geadviseerd wel te komen,' antwoordde ik toch maar eerlijk. 'Oké,' zei ze terwijl ze knikte. Ze klonk redelijk vrolijk dus waarschijnlijk ging ze ervan uit dat hij komt. "Of ze is gewoon stik zenuwachtig," bedacht ik me later.


Kudo's?
Ik zou echt een paar reacties willen want volgend mij is dit deel héél slecht :S

Reageer (4)

  • Ingeling

    super leuk!!! snel verder!

    1 decennium geleden
  • Uneventful

    welcome back sweetheart, ik vind dit hoofdstuk leuk hooor. <3

    1 decennium geleden
  • Faith177

    Nee hoor, dat valt echt heel erg mee!!:D

    Snel verder, je schrijft goed!!:D

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    leuk snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen