Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 21

reacties ?
k kon het niet laten, kmoest gewoon een deeltje posten xD

Het was eindelijk terug weekend. Je had eigenlijk geen zin om naar huis te gaan,dus ging je met Andrew mee naar zijn huis. Onderweg zat je wat te babbelen met Andrew en Jeffrey. Jeffrey moest na een tijdje afslagen,dus gaf je hem nog een knuffel. Jij: dag Jeffrey. Jullie stapten met zijn tweeën verder. Andrew zette zijn fiets in de garage en daarna stapten jullie naar binnen. Andrew’s moeder was blijkbaar nog niet thuis. Jullie gingen naar de keuken toe en Andrew haalde wat cola uit de ijskast. Hij schonk wat cola voor jou in een glas en ook voor hem zelf. Andrew:hehe het huis voor ons alleen. Jij:ik zie het. Jullie gingen naar de kamer van Andrew toe en zaten nog een tijd te babbelen en tv te zien. Jij:ehm Andrew? Andrew:ja? Jij:ik zou eigenlijk naar huis moeten. Andrew:meen je dat? Jij:nee zenne het was maar een grap. Andrew: gelukkig maar. Jij:dat was sarcastisch bedoelt e. Andrew: ow, ehm ik zal wel meegaan tot aan u huis. Jij:oké dan. Jullie stapten naar jou huis toe en jullie stopten voor jou deur. Jij:bye. En je gaf Andrew een knuffel. Andrew: tot morgen zeker? Jij:waarschijnlijk. Andrew vertrok en jij deed de deur open. Meteen kwam je moeder in de gang staan. Moeder:en waar zat je?! Jij: Andrew. Moeder:ik zei dat je naar huis moest komen! Jij:en ik zei dat ik naar een vriend ging! Moeder: jij moet luisteren naar mij! Jij:nee ik doe dat niet, ik ga mijn eigen niet opsluiten in huis voor u! Opeens voelde je een klap…

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    aw... je moet echt snel verder, ookal heb je het druk enzo. Het is echt goed. Waarom wordt ze geslagen?? Dat is zo zielig, je hoort je kind niet te slaan.
    (H)(H)(H)<-- For you, I love your story

    1 decennium geleden
  • Catmom

    oeh spannend!!!!

    laat me niet in spanning wachten please?!(kijkt met puppyoogjes!)

    please snel verder????

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen