Foto bij Chapter 69

Deze is wat later dan de bedoeling was omdat ik gisteren nog een leuk fietstochtje door de regen moest maken om een papiertje dat ik zelf ook had kunnen invullen door iemand anders te laten tekenen. Maar hij is er nu tenminste. ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Tinaaax257

    ik dacht ook wat Eliabetha zegt, is dat "zwarte boekje" dan Voldemorts 2e dagboek ofzo?

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    IK WEET HET Waarschijnlijk niet, maar oké
    Scorpie heeft zonder het te weten een horcrux/gruzielement van Salsalar haha, daar staat Salsa Salsalar Slytherin gevonden, en hij is nu in de an van dat ding, net als Ginny met dat dagboek van Tom Riddle!

    Of het is de imperiusvloek door Brandon, want dat is een kutlul!

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Wow, heftig zeg... Hij kan niet de dader zijn, onmogelijk. Of nou ja, hij is duidelijk wel de dader, maar hij is niet de schuldige, door wat Mylintis al aan heeft gewezen. Hij is het slachtoffer van de erfgenaam...
    Wedden dat hij morgen niks gaat vertellen? Oh, ga alsjeblieft gauw verder! Je schrijft echt fantastisch!

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    het kán Scorpie niet zijn, snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Jiles

    Omg, ik volg het allemaal niet meer!
    Als Scorpius zegt dat hij het gedaan heeft, dan heeft hij het toch ook vast wel gedaan. Maar Abby denkt van niet.
    Okee ik kan het ook niet geloven dat hij mensen heeft vermoord maar misschien doet hij het wel niet vrijwillig.
    Hmm... ga alsjeblieft snel verder? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen