Chapter 66
Met de hongerige ogen van Aragogs familie op mij gericht dankzij Mylintis en het duistere vooruitzicht 15 rondjes om de badkuip heen te moeten rennen onder toezicht van Fidem (wat mij trouwens nooit zou lukken omdat ik dan door een muur heen moet :'D ), ben ik zo snel mogelijk gaan typen. En dit is het resultaat.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Als je niet door gaat steel ik je koelkast maar aangezien je deze Story allang af hebt geschreven hoeft dat niet
1 decennium geleden@ Cresseyde
1 decennium geledenDeze keer ga ik drijgen met schroeikreeften (of hoe screwts in het nederlands ook noemen)!
<3
schroeistaartige skreeften
Hmm...ik heb al een drijgement:
1 decennium geledenAls jij niet HEUL SNEL verder schrijft, stuur ik alle centauren die net een groot gevecht met Omber(Ombridge) hebben gehad op je af, want ze vinden mij lief, en ze vallen een ieder aan waarvan ik dat wil . Net zoals 16 jarige Voldy met de Basilisk. Dus snel verder.
Deze keer ga ik drijgen met schroeikreeften (of hoe screwts in het nederlands ook noemen)!
1 decennium geleden<3
Mijn tante haar bad staat niet tegen een muur, ren daar maar rond.
1 decennium geledenSnel verder!