Hailey Kush.

Lachend loop ik naast Justin. ‘Dus toen ben je maar gewoon doorgelopen?’. ‘Ja, ik rende als een gek’, lachte hij en draaide met zijn ogen. ‘Ik dacht dat jij zo trouw was aan je fans!’, lach ik en kijk hem met grote ogen aan. ‘Deze waren ruim tachtig, daar kan ik toch niet trouw aan zijn!’. Zijn prachtige lach klinkt naast me, wat me naar hem doet omkijken. Hij was wel lief. ‘Wat, zit er ijs op mijn wang?’, vraagt Justin verbaasd en kijkt me met een vreemde blik aan. Ik schud lachend mijn hoofd, en lik voorzichtig verder aan mijn ijsje. ‘Hoe is je, uh, tour?’, vraag ik en kijk hem afwachtend aan. Samen lopen we tussen wat attracties door, terwijl er gegil van vele kanten komt. Het lijkt wel alsof iedereen massaal bedacht hierheen te komen, aan de drukte te zien. ‘Wel leuk, maar vooral heel druk’. Een prachtige glimlach siert opnieuw zijn gezicht. ‘En nu eens heel eerlijk, word je niet eens gek van je fans?’, vraag ik en ga samen met hem op een bankje zitten, vlak bij een achtbaan. ‘Soms wel, maar bedenk me dan al gauw dat ik zonder hun nooit zo ver had kunnen komen, en besef me hoe gelukkig ik ben’. ‘Ben jij gelukkig ja?’, glimlach ik als hij breed grijst en por in zijn zij. ‘Kan gelukkiger’, lacht hij en kijkt me aan. Zijn ogen dringen bijna door de mijne heen. Lijken alles te kunnen zien wat er in mijn hoofd afspeelt. Mijn gedachten te kunnen lezen, en precies te weten wat ik wil. ‘Hoe?’, fluister ik net hoorbaar en voel me gevangen. Gevangen in zijn blik waar ik mezelf niet uit los kan halen. ‘Zo’. Hij sluit voorzichtig zijn ogen, terwijl ik eindelijk los kom uit mijn dagdroom. Ik sluit net zoals hem mijn ogen. Bijna kan ik zijn lippen proeven. Zijn adem streelt over mijn lippen heen, en het voelt alsof zijn lippen de mijne al zacht raken. Net wanneer zijn hoofd zo dichtbij is dat ik de kus al bijna kan voelen, hoor ik gekuch naast ons. Geschrokken open ik mijn ogen, en kijk naar Chaz en Ryan die vermaakt naar ons zitten te kijken. Terwijl Aïsha nonchalant om zich heen kijkt. ‘Komen jullie, vriendjes, dan gaan we eten’, lacht Chaz en pakt mijn arm vast. Lachend laat ik me meenemen. Al gauw loopt Justin naast me, en gaat Chaz bij Ryan en Aïsha lopen. ‘Ik heb echt honger’, zucht ik en leg mijn hand op mijn buik neer terwijl ik smekend omhoog kijk. ‘Lieve goden, help mij in deze moeilijke tijd aan voedsel’, zucht ik en kijk wanhopig naar de blauw gekleurde lucht. ‘Hailey, doe normaal’, lacht Aïsha en pakt mijn hand vast. Als ik weer terug kijk voor me uit zie ik een etenstent staan. ‘DANKJULLIEWEL!’, roep ik omhoog en ren op de kraam af. Voedsel!

---
wie heeft er een 9.5 voor taaldorp, oja wie?! IK OH YEAH.

Reageer (5)

  • AbigailNML

    Hahah die was goed

    1 decennium geleden
  • Iheartcalum

    gefeliciteerd (:
    <33333

    1 decennium geleden
  • February

    AWESOMEE! had niet anders verwacht. XD

    1 decennium geleden
  • xFaganax

    x) wees trots op jezelf !!!! <33
    VERDEEEEEER <333

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Haha! xD
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen