8
omdat ik noraxxx een lieve abonee vind ga ik er nog een chaptertje opzetten
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Leuk!
1 decennium geledenEven als tip, soms hoef je de extra woorden er niet bij te zetten zoals: "Na de lange, vermoeiende dag loop ik alleen terug naar de Slytherin common room, Mandy is namelijk naar bijles"
Na de lange, vermoeiende dag loop ik naar de Common roon
Mandy is naar bijles
Snap je? We weten dat ze alleen loopt omdat je niet verteld dat er iemand bij haar is. We weten ook dat ze in Slytherin zit, dus je hoeft er niet bij te zetten dat ze naar die Common roon gaat. Als ze bijvoorbeeld naar de Ravenclaws gaat, dan is het iets anders, moet moet je het wel zeggen. We wisten ook al dat mandy naar Bijles moest, dus je hoeft " namelijk" er niet bij te zetten. Het is ook meteen een veklaring voor waarom ze alleen loopt, omdat ze normaal met Mandy loopt maar die naar bijles is.
Het is maar een beetje een tip, maar als je dit soort dingen een beetje onthoudt word het verhaal wat prettiger te lezen.
Want wat ik zie, is dat je zeg maar.. schrijft is spreektaal, zoals je dingen zou vertellen. Maar om te lezen, is dat wat minder prettig om te lezen, dus.. Naja, ik hoop dat je er iets aan hebt
oh dankje dat je er een hoofdstuk speciaal voor mij erop zet
1 decennium geledenplease snel verder(typing)
please please please???
xxx