Pov Justin
Wekker: Baby baby baby ooooh I’m like baby baby baby nooo
oja ik moet naar school.. ik ben nu een weekje verhuisd naar Atlanta samen met mijn ma en ze vond het dus nodig om mij naar een nieuwe school te laten gaan… gelukkig komen Ryan en Chaz volgende week om te kijken hoe ons huis er uit ziet! Hopelijk zijn de mensen bij mij op school geen Bieber haters, ik snap soms echt niet waarom mensen haters zijn.. maar ja ik moet er nu wel echt uit gaan, snel douche en wat eten en naar school!
(op school)
ik word nu rond geleid door de conrector.. ik kijk 1 van de klassen in en zie daar een super mooi meisje zitten. Meneer, in welke klas kom ik. Onderbreek ik zijn eindeloze verhaal over hoe goed de school is. Eeuh.. meneer Bieber u komt in die klas, zegt de conrector. Hij wijst naar de klas met het mooie meisje. Yesyesyesyeaah ik kom bij haar in de klas! Maar ik haat het echt als mensen mij meneer Bieber noemen of u.. Ik ben ook gewoon een tiener hoor.. nou Justin volg mij maar dan ga ik je voor stellen. Dames en Heren dit is jullie nieuwe leerling: Justin Bieber! Nou Justin vertel wat over jezelf, zegt de conrector. Hallo allemaal ik ben dus Justin Bieber,(ik hoor van sommige kanten kleine gilletjes gellukig FANS!) nou ik hou van chillen, dansen en zingen en gewoon die standaard dingen die tieners doen;) ik wil dat jullie mij gewoon als tiener behandelen en niet als DE Justin Bieber...
Er zijn nog geen reacties.