Ik zag Giovanni's koffers allebij Gucci. Hij komt het zo zeker ophalen! Zei ik. Ja da denk ik ook. Gaat het zei justin lief. Ja gaat goed hoor! Maar gaat het met jou? Vroeg ik. Het bloed nog steeds zei hij. Hij had een doekje bij zijn neus. Is het al weg vroeg ik. Ja het is weg zei hij. Ik veeg het bloed wel weg zei ik. Ik pakte een nat doekje en veegde het bloed weg. Ik stopte en keek in Justins ogen. Wo wat is hij leuk! Dacht ik opeens. Ik kwam dichter naar hem toe en hij ook. We zoende bijna maar toen ging de deur open. Giovanni liep naar binnen. Ik keek hem aan. Hij keek mij aan. Hij ging met zijn lippen zeggen het spijt me. Ik zag dat hij een briefje op mijn bed legde en weg liep. Hij keek nog achterom en deed toen de deur dicht. Ik liep naar mijn bed en ging zitten. Ik vouwde het briefje open en er stond: heey het spijt me echt wat ik heb gedaan maar zij begon en ik wou haar wegtrekken maar dat lukte niet. Toen kwamen jullie he! Al de problemen was Caitlin's schuld. Ik wou je vragen of je s'avonds om 6 uur bij het park ben ik heb een het spijt me verrassing. Plss kom!
-xxx- Gio!
Ps: alsjeblieft niet zoenen met jeweetwel...
Ik moest lachen en justin vroeg wat er was.
Ik heb een het spijt me date met een hele leuke jongen!!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen