Foto bij Dag 20

Hallo allemaal welkom bij de 20e daily show ik ben Marc.
Afgelopen week was Bella naar huis gegaan vanwege heimwee en omdat Nederland haar zusje Stella heeft weggestemd. Vandaag zitten ze hier in de uitzending hallo Bella en Stella leuk dat jullie er zijn. Ik begin bij Stella kreeg je leuke reacties toen je thuiskwam. Ja ze vonden dat ik het leuk gedaan had en ook goed dat ik zo goed had geacteerd vanwege dat ruilen enzo. Bella hoe was dat bij jou. Bij mij was dat iets anders eehm ze vonden het jammer dat ik weg was gegaan maar ze konden het natuurlijk ook begrijpen. Jullie hebben met zijn 2en een boodschap ingesproken en dat gaan we nu live het huis in brengen.

Willen de bewoners naar de rode bank komen zei de stem door het huis. Het filmpje begon hallo allemaal zei Bella. De bewoners moesten lachen wij wensen jullie veel succes. En Stefan ik hoop dat jij snel verliest. Stefan keek verbaasd maar Bella zei Grapje ook jij succes wij zijn aanwezig in de liveshow doeg.

De bewoners waren opgelucht dat Bella niet boos was en vonden het wel leuk dat ze een videoboodschap stuurde.

Bella en Stella wie willen jullie zien dat er vertrekt. Ze zeiden allebei tegelijk ik wil dat Samira blijft. Maar stella wou dat Demi wegging. En Bella wou Kayleigh weg hebben maar ze verdienen het alle 3 om te blijven. We gaan even naar het huis want er heeft iemand op de rode knop gedrukt.

Kayleigh van wie denk jij het geheim te weten.Ik denk het geheim van Franklin te weten. Ik denk dat hij een producer van het Eurovisie Songfestival is.
Je mag 5 vragen aan Franklin stellen.Vraag 1: Franklin wie heeft in 1998 het Eurovisie Songfestival gewonnen
Hij antwoordde met Dana Internation uit Israel.
Oke ik weet genoeg.

Willen de bewoners naar de rode bank komen.


Oke heeft Kayleigh het goed gaat zij Franklin's kluis leghalen we zien het morgen in de daily straks de live show waar 1 van de 3 genomineerden weggaat. Wie verlaat het huis der geheimen. Kayleigh,Demi of Samira zet hiet je favoriet in een reactie tot de live show en dan is Martine er ook bij.

Reageer (1)

  • Pia

    Haha Demi is mijn favoriet natuurlijk :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen