Foto bij Chapter OO1

Who, al 14 abo's en alleen maar de proloog gedaan! You guys are great! Thanx to Krkic en BeingHistory voor het duidelijk maken van mijn fout! (H)

Uit de kamer van Chloë Lestrange kwam luide muziek. Het bruinharige meisje zong luid mee met de songtekst van het liedje Hold It Against Me. Terwijl ze langzaam de bruine koffer die op haar bed lag inpakte met de kleding die ze van plan was mee te nemen. Wel eigenlijk lag bijna haar hele garderobe in de, te kleine, koffer. Van plan om dingen achter te laten, dat was Chloë niet. Alles wat ze aankon, op kon zetten of ergens aan vast kon maken, werd erbij gegooid. Op het moment dat de deur openging en haar moeder haar hoofd om de deur stak, stond Chloë met haar haarborstel in haar hand, op haar roze tweepersoons hemelbed in het midden van een lange uithaal.
'Chloë, schat.' Zei haar moeder, 'Kom van dat bed af, ga je klaarmaken en kom dan naar beneden. Je weet dat we belangrijk bezoek krijgen, en ik wil niet dat je weer laat binnenkomt.'
'Hoezo, wéér? Ik ben altijd op tijd.' zei Chloë, terwijl ze van haar bed afklom. Haar moeder zuchtte.
'Chlo, begin nou maar gewoon.' zei ze. Na een laatste keer door haar dochters kamer te hebben gekeken, verliet ze hoofdschuddend de kamer.
'Chlo, begin nou maar gewoon.' imiteerde ze haar moeder's stem, wat haar niet echt lukte. Ze liep naar haar kast en opende de witte deuren. Voor haar hingen rijen van jurken, t-shirts en broeken. Zonder enige twijfel haalde Chloë een zwart met wit gekleurd jurkje, zwarte hakken en een witte haarband die mooi kleurde bij haar bruine haren en bruine ogen.

Na een korte douche, maar lang genoeg voor haar moeder om weer geïrriteerd te zijn met haar dochter, en haar make-up en haar volledig gedaan, liep Chloë de marmeren trap af naar beneden. Vanuit de woonkamer hoorde ze al wat stemmen komen en voor naar binnen te stappen besloot ze even haar oor tegen de koude deur aan te leggen.
'Nee, maar echt waar. Het is een waar pareltje. Ze doet alles wat je vraagt, maar zou nooit iets doen wat ze zelf niet wilt. Ze kan een grote mond hebben, en dingen doen die zelfs in hel niet getolereerd worden. Ik zeg het u, My Lord, Chloë is het perfecte meisje voor uw plannen.' hoorde ze haar moeders stem door de kamer. Een kleine echo was hoorbaar en tussen Chloë's rood gestifte lippen kwam een trillende zucht.
De Dark Lord, in ons huis? Moeder, wat heb je nu weer gedaan? ging er door Chloë's hoofd. Haar handen legde ze op de deur, en die duwde ze langzaam open. Gelijk viel het gesprek stil en werden alle ogen in de kamer op haar gericht.
'Goedenavond allemaal.' Chloë's stem verbrak de stilte.

Reageer (3)

  • feminist

    Snel verder? I loooooooove it. :]

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    snel verder(H)
    xxx

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    SU PER geschreven!!!
    heeel erg snel verder please (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen