.7
sorry kort deeltje
Helena pov..
Ik had net Emmett voorgesteld aan meneer Mertens en stond op een punt van te gaan zitten en mijn spullen uit te pakken toen die zei dat dat niet nodig was omdat hij onze plaatsen ging veranderen. Oké antwoordde ik met een piepstem terwijl mijn hoofd schreeuwde niet oké en mijn hart overuren begon te maken. Meneer Mertens had een eerder ongewone manier van plaatsen kiezen; hij maakte propjes met onze namen op en trok namen.. De laatste keer had ik geluk, we waren met een oneven aantal in de klas en dus mocht/moest ik alleen zitten, helaas waren we met Emmett erbij met een even aantal. En terwijl de rest van de klas binnenstroomde wist ik dat mijn laatste uur had geslagen.. Blijkbaar was ik verder weggedroomt dan ik dacht want toen ik opkeek en naar mijn nieuwe plaats liep bleven er nog maar drie mensen over Paul, Jared en Kim. Kim was pas drie jaar geleden naar hier verhuist en was vanaf haar eerste dag tot over haar oren op Jared verliefd. Spijtig genoeg voor haar moest hij niets van haar hebben, wat er dan weer toe leiden dat Kim wel aardig deed tegen mij; totdat een paar weken geleden inneens Jared haar blijkbaar ook zag staan en zij mij dus ook liet vallen. Maar goed, ik was gaan zitten en terwijl mijn hart een paar slagen over sloeg, pakte meneer Mertens het volgende papiertje. Hij vouwde het open en terwijl mijn hart gewoon gestopt was met slaan, las meneer Mertens voor: Paul, ga maar naast Helena zitten. Die laatste woorden hoorde ik zelfs niet meer en terwijl de klas aan het juichen was, hield ik mij vast aan mijn tafel om te voorkomen dat ik van mijn stoel recht op de grond zou vallen, de grond die trouwens nog altijd aan het ronddraaien was.
Reageer (1)
Aahw, ik heb echt meelij met haar ):
1 decennium geledenWeet je wat! Ik ga Paul gewoon ontvoeren
Ik vind hem wel leuk
Maar numoet je weer snel verder gaan want ik wil weten wat er in het volgende hoofdstuk gaat gebeuren!
xx <3
P.s. Als je geen zin hebt om aanhalingstekens enzo te gebruiken, dan kan je ook een betareader aanvragen