Foto bij IX

Yusuf, Eames, Arthur en Ariadne gingen ongemerkt van het eerdere sjokken naar een snelle stap.
Ze konden niet wachten totdat ze eindelijk het huis van Mal en Cobb bereikt hadden.
‘Waarom rijden hier geen treinen?’ zei Yusuf een beetje voor de grap maar ergens ook omdat hij gewoon niet verder kon, hij had nou eenmaal niet zo’n goede conditie.
Yusuf hoefde niet op antwoord te wachten want die kwam niet want het gespreksonderwerp kwam alweer op iets anders uit.
‘Wat moeten we doen als we Cobb vinden en Mal is bij hem?’ vroeg Ariadne. Niemand had eigenlijk een idee, maar ze moesten wel een antwoord hebben vandaar dat deze vraag voor de verandering niet onbeantwoord bleef.
‘Mal neerschieten?’ zei Eames.
‘We kunnen Cobb ook helpen, het is duidelijk dat hij het niet meer onder controle heeft, weten jullie niet meer dat ze bijna de hele operatie van een paar weken geleden in de soep heeft gegooid, dat had echt heel erg kunnen aflopen.’ kwam uit de mond van Ariadne.
‘Maar hoe’ mengde Yusuf zich in deze vraagkwestie.
‘Inception’ zei Arthur ‘we moeten gewoon hem de gedachte over laten nemen dat Mal echt een projectie is en dat ze wil dat Cobb verder leeft en haar los laat.’
‘Dat is een goed idee’ merkte Eames op, maar aangezien hij altijd sarcastisch naar Arthur toe is keek Arthur weer naar beneden. ‘Ik eh.. meen het deze keer’ zei Eames omdat hij door had dat hij niet serieus genomen werd.
Arthur keek op, hij was blij eindelijk eens iets goed gedaan te hebben in de ogen van Eames waar hij eigenlijk wel tegenop keek.
‘Maar hoe gaan we het precies doen?’ vroeg Arthur aan de rest in de hoop dat ze nog suggesties hadden.
‘Deels improviseren’ zei Ariadne ‘dat gaat ons meestal wel goed af.’
‘Oke, maar we kunnen niet alles improviseren’ merkte Eames op.
‘Nee, dat klopt’ Zei Yusuf enkel omdat hij graag nog iets te zeggen wou hebben.
‘Eames, kan jij in Mal veranderen? Dan doen we het zelfde als bij de Inception van Mr. Fischer, dat moet goed gaan’ kwam Ariadne op het idee.
‘Eh, ik kan wat proberen’ zei Eames ‘maar ik ga niet verder dan praten’ grapte hij erachter aan.
‘Yusuf, heb jij eigenlijk nog sedatief bij je?’ ging Eames verder.
‘Ik ben altijd bevoorraad’ lachte Yusuf Eames toe.
‘Dan moet het goed gaan’ zei Eames ‘we weten zeker dat we Inception kunnen plegen vanuit Limbo want dat heeft Cobb al eens gedaan bij Mal. Maar we moeten er rekening mee houden dat Cobb beveiligd kan zijn, maar dat heb je met ‘s werelds beste extractor’
Het team liep opgetogen verder naar de plek waar het allemaal zou gaan gebeuren, ze zouden Cobb helpen en wakker worden.
De Extraction die verder ging als een Inception....

Reageer (1)

  • Rhy

    Die gif is geweldig hahah
    ‘Eh, ik kan wat proberen’ zei Eames ‘maar ik ga niet verder dan praten’ grapte hij erachter aan.
    hahahah ik zie het hem nog zeggen ook :'D
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen