Diary 3-1-2010
3 januari 2010 22.54
Dear Diary,
Vandaag moest ik weer naar school. Gelukkig had ik het 1e uur vrij, maar mijn dag duurde wel tot het 7e uur. Het leek echt een eeuwigheid te duren.
Het was wel leuk om mijn vriendinnen weer te zien. Michelle was op vakantie geweest naar Italië en had daar een hele leuke jongen ontmoet. Hij heet Gabriël. Jammer genoeg moesten ze in het engels communiceren, want hij sprak geen Nederlands en zij geen Italiaans. Het lijkt mij zo leuk om een buitenlands vriendje te krijgen. Of eigenlijk lijkt het me gewoon leuk om überhaupt een vriendje te hebben. Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik weet het, dat is best sneu, maar ik ben nog maar iets van 2 keer echt verliefd geweest en beide keren had die jongen al een vriendin. Maar goed, waar was ik gebleven? Oja...Annemiek had de hele vakantie bij haar vader in 's-Hertogenbosch doorgebracht. Volgens haar was het behoorlijk saai. Na schooltijd ging ik met mijn familie oma naar het vliegveld brengen. Ze is nu waarschijnlijk alweer in Rusland. Ik mis haar wel. Altijd als ze er is, is het zo ontzettend gezellig. Ik hoop dat ik snel een keer naar Rusland ga. Helaas is dat zover weg. Soms zou ik willen dat mijn familie ook dichtbij woonde en ik af en toe gewoon zomaar op bezoek kan komen. Maar een oma in Rusland is ook wel leuk.
Liefs, Sophie
Het eerste wat ik deed toen ik in Rusland aan was gekomen, was bij Ilina, mijn beste vriendin, op bezoek gaan om de foto's die ik had gemaakt te laten zien. En wat een geluk had ik, want Gregory was er ook. En hij keek maar al te graag naar de foto's van Sophie.
Reageer (2)
Dit is heel mooi geschreven
1 decennium geledenwat lief dat onderste stukje!
zo ken ik je helemaal niet! Waar is het sadisme?!
OEEEEEEE!! er hangt liefde in de lucht!! :p snel verder perhaps? :p
1 decennium geleden