{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and foury-three]
Dat heb ik nu (=
Ik zag dan weer een interview en ik kreeg bijna geen lucht meer van het lachen [=
’Is er eigenlijk nog veel gebeurd in Andalusia dan?’vroeg Selena en sloeg haar armen om haar kussen.’Wel..ehm,’Nathalie dacht na,’Van dat krantenartikel praat iedereen.Het is een soort,nou ja,schandaaltje.- Gabrielle lachte en Selena drukte zuchtend haar hoofd in het kussen,Péters kussen-Hé,sorry Selena.Maar dat twee vijanden op elkaar verliefd worden komt niet veel voor.’’Het is net Romeo en Julia,’zei Gabrielle lachend,’Maar dan word Peter niet vermoord.’’Hopelijk,’zei Selena,’Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.Anders krijgt die persoon zowieso met mij te maken.Maar hé,ik was al verliefd op hem vòòr dat ik wist dat ik een Andalusiaanse prinses was.’’Oh,liefde op het eerste gezicht!’kirde Evi,’Vertel me alles,hoe zoent hij?Doet hij dat goed?’’Evi.,’zei Selena en begon te blozen.’Hebben jullie,ehm..wel,HET al gedaan?’vroeg Nathalie verbijsterd.Nu viel Gabrielle bijna uit bed van het lachen en Tobey sloeg de hele tijd met zijn vuist tegen zijn kussen en er stroomden tranen over zijn wangen van het lachen.’Zeg gewoon,’zei Nathalie en kon een grote grijns niet onderdrukken.’Nééén!Dat hebben we nièt gedaan!’zei Selena glimlachend,’En dat zoenen is iets tussen ons.’’Maar je grijnst dus doet hij het wel goed,’wees Evi haar erop.’Oké!Ja,’gaf Selena toe,’Wàt is er dan nog allemaal gebeurd?’’Wel,’zei Nathalie,’Dus de Andalusianen maken zich klaar voor de oorlog én Jake schept op.’’Over die zoen?’vroeg Gabrielle.’Dat is waar!’riep Tobey en gaf haar een high five.’Heus,wanneer gaan jullie nou eindelijk zeggen wanneer jullie verliefd zijn?’vroeg Evi.’We zijn gewoon vriènden!’riepen Tobey en Gabrielle in koor,’Niets meer!’Evi,Selena en Nathalie keken elkaar nog lachend aan en daarna vielen ze in een diepe slaap.
Reageer (2)
Wanneer gaat HET dan gebeuren?
1 decennium geledenIk vind mezelf/Nathalie best grappig hier. Ö
1 decennium geleden'Hebben jullie HET al gedaan?' -Plat-
Gabrielle en Tobey zijn vet lief samen. (: