Hoofdstuk 6.
Danny was alweer weg. Ik zat alleen op mijn bed, ik stond op legde de deken open, deed m'n schoenen uit en ging in mijn bed liggen. Ik trok de deken over me heen en legde m'n hoofd op het duffe kussen. Ik weet niet of ik hier wel kan slapen. Ik mis May. Hoe zou zij het nu hebben, en waar zou ze zijn. Zou ze gewoon thuis in bed liggen? Toen opeens hoorde ik voetstappen en een sleutel die in het slot van de cel wordt gedaan en de deur gaat open. Danny komt naar binnen lopen en ik ga rechtop zitten. 'Hoi, ehmm.. ik mocht je je mobiel even geven.. je mag even met iemand bellen of smsen alleen moet ik er wel bij blijven staan voor de zekerheid. Dus hier is je mobiel.' Hij gaf me mijn mobiel en ik toetste gelijk het nummer van May in. De telefoon ging over. 'Met May.'hoor ik May's vrolijke stem. Aangezien de snelheid die ze opnam is ze nog wakker. 'Heey met Zoë.' 'Zoë??!! Hoe gaat het met je?'vraagt May en ik bloos omdat ze zo bezorgt over me is. 'Het gaat wel goed. Alleen deze cel is niet echt een fijne verblijfplaats maar ik heb wel een hele aardige agent.'zeg ik en Danny lacht. 'Dat is mooi, mag je morgen alweer naar huis?' 'Jah, waarschijnlijk wel. Maar hoe gaat het met jouw?' vraag ik. 'Goed, nou meer dan goed. Ik ben namelijk backstage met de band. Ik ga een cover opnemen met Hinne en Hinne vind me geweldig. Ik blijf ook slapen bij Hinne, echt een droom die uitkomt.' 'Wauw, wat geweldig leuk voor je.' Ik zie dat Danny gebaart dat ik moet gaan afronde 'Nou nog heel veel plezier dan, want ik moet ophangen. Doegh! Ik mis je.' 'Ik mis jou ook. Dagh!'zegt May en we hangen allebei op. 'Dat was fijn, om even haar stem weer te horen, ik mis haar zo.' zeg ik. 'Dat begrijp ik. Je had de avond van je leven kunnen hebben alleen door zo'n klein ongelukje zit je nu hier.' zegt Danny. Ik geef mijn mobiel weer aan Danny en hij stopt hem onder mijn kussen. 'Ssst. We kunnen je dat niet verbieden, je hebt niks slechts misdaan. Teminste niet met opzet. Maar mondje dicht he.' zegt Danny en ik lach. We gaan samen op mijn bed zitten. Danny kijkt me aan, ik kijk hem aan. Ik kreeg het helemaal warm van binnen. En toen gebeurde het zomaar. Onze hoofde beweegte naar elkaar toe en we kuste elkaar. 'Ik hou van je.' zegt Danny 'Ookal ken ik je nog helemaal niet zo goed.' 'Ik hou ook van jou.'zeg ik en we zoenen weer.
Reageer (3)
@Sandford is geen lelyke foto -.-'
1 decennium geledenhahaha echt geniaal dit.
hahhaahhhaahaah, dat gesprek is zooooo droog --'
1 decennium geledenlelijke foto.
1 decennium geledensnel verder x